English

پیام سردار موحد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

همراهی امروز مردم با مسئولان یادآور دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: نیروهای ارزشی و ایثارگران، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد و اقشار مختلف مردم با مسئولان همراهی لازم را در تمام عرصه‌ها دارند که این همراهی را در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم.

همراهی امروز مردم با مسئولان یادآور دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سردار محمدرضا موحد به مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر به شرح زیر است: سوم خردادماه یادآور رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و جانفشانی‌های رادمردان و شیرزنانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان جهان ایستادند.

بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرش‌های اصیل دفاع از ارزش‌های ناب این انقلاب شکوهمند اسلامی است.

در این ایام نیز جلوه‌های استقامت مردم ایران در همراهی با سیاست‌های دولت اسلامی، یادآور دوران دفاع مقدس است. 

نیروهای ارزشی و ولایی، ایثارگران، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد و اقشار مختلف مردم با مسئولان همراهی لازم را در تمام عرصه‌ها دارند، این همراهی را در دوران دفاع مقدس و تلاش برای تأمین نیازهای جبهه‌ها نیز شاهد بودیم.

در شرایط سخت امروز همانند رزمندگان جبهه مقاومت که با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری نام ایران و اسلام را سرافراز کرده‌اند ما نیز با حرکت به سمت چشم‌اندازهای بیانیه گام دوم انقلاب می‌توانیم با اراده قوی و توجه و تمرکز به ظرفیت‌های درونی کشور، حماسه‌ای ماندگار همچون فتح خرمشهر را، رقم بزنیم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، حماسه ماندگار سوم خرداد، این روز بزرگ را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، امام شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تمامی خدمتگزاران نظام تبریک می‌گویم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه