English

شهردار کرمانشاه:

کارگران نیروی محرک تولید و راه اندازی اقتصاد هستند

شهردار کرمانشاه در پیام تبریک روز کارگر گفت: کارگران نیروی محرک تولید و راه اندازی اقتصاد هستند.

کارگران نیروی محرک تولید و راه اندازی اقتصاد هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نادر نوروزی به مناسبت یازده اردیبهشت روز کارگر پیامی صادر کرد که در متن پیام امده است:

کارگران در همه ادوار تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، ویژگی ولایتمداری و خصلت انقلابی خود را حفظ کرده و همواره در مسیر اعتلای پرچم زیبای کشورمان ساعی و تلاشگر ظاهر شدند.

این قشر زحمتکش و خدوم در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی، دوران دفاع مقدس و بازسازی آسیب های جنگ تحمیلی همواره دوشادوش دیگرآحاد امت اسلامی حرکت کرده و با تلاش خود ایران آباد و آزاد امروز را به ارمغان آورده اند.

در وصف اهمیت جایگاه کارگران همین بس که رهبر فرزانه انقلاب در بیاناتی گوهربار می فرمایند که «کارگر ایرانی کار را یک عبادت واقعی بداند، نه عبادت تعارفی و واقعاً برای انجام کارِ خود قصد قربت کند».

امروز با تأمل بر منویات معظم له پیرامون ارزش و منزلت کارگران درمی یابیم که این قشر تا چه حد می توانند در زمینه توسعه کشور در جوانب مختلف تاثیرگذار باشند.

بی شک در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده، باید به کارگران بعنوان یک بازوی توانمند در تحقق این فرمایش گران سنگ نگریست.

در پایان بر خود وظیفه می دانم تا از کارگران زحمتکش خانواده بزرگ شهرداری کرمانشاه که با تلاشی شبانه روزی موجبات رضایت و رفاه شهروندان را فراهم می سازند، قدردانی و تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه