English

دانشجویان علاقه زیادی برای تحصیل در دانشگاه‌های قم دارند

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان علاقه زیادی برای تحصیل در دانشگاه‌های قم دارند.

دانشجویان علاقه زیادی برای تحصیل در دانشگاه‌های قم دارند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدعلی زلفی گل روز دوشنبه در دیدار با مسئولان دانشگاه‌های قم در دانشگاه صنعتی این استان، افزود: قم پایتخت مذهبی ایران است و از طرفی در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار گرفته که این مساله ضرورت تجهیز و بروزرسانی زیرساخت‌های آموزشی و علمی را دو چندان نموده است.

وی  در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه صنعتی قم، تصریح کرد: این دانشگاه به دلیل نزدیکی به شهرک‌های صنعتی می‌تواند نقش موثری در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و افزایش ظرفیت اشتغال داشته باشد.

زلفی‌گل اظهار داشت: به وعده‌هایی که در ابتدای تاسیس دانشگاه صنعتی قم داده شده عمل نشده‌است و اگر قرار بود این دانشگاه امروز تاسیس شود وزارت علوم اجازه نمی‌داد  در یک زمین اختلافی دایر شود.

وی با انتقاد از نبود خوابگاه دانشجویی در محوطه دانشگاه صنعتی قم، اظهار داشت: خارج از مجموعه بودن خوابگاه دانشجویی این دانشگاه غیرقابل قبول است و باید این وضعیت به صورت مطلوبی مدیریت و مشکلات کنونی برطرف شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در سطح هیات دولت تلاش خواهیم کرد تا مشکلات کنونی این دانشگاه از نظر زمین و صدور اسناد مالکیت به نحو شایسته‌ای برطرف شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی قم در حدود ۱۵ سال فعالیت روند روبه رشدی را طی کرده و از جهات مختلف کمی و کیفی توسعه یافته‌است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت علوم از توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، حمایت می‌کند.

زلفی‌گل درسفر به قم علاوه بر دانشگاه صنعتی این استان، از دانشگاه حضرت معصومه(س) بازدید و با مسوولان مراکز علمی وآموزشی دیدار و گفت وگو می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی