English

اسکان ۸۰ هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم

مدیرعامل سازمان پارک‌های شهرداری قم از اسکان ۸۰ هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم خبر داد.

اسکان ۸۰ هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان روز پنجشنبه در حاشیه آشنایی خبرنگاران با اقدامات نوروزی کمیته‌های ستاد تسهیلات زایرین و خدمات سفر شهرداری قم، افزود: ستاد اسکان شهرداری قم تا ۱۴ فروردین ماه جاری آماده پذیرایی از مسافران است و در صورت نیاز این افراد در مکان های مسقف اسکان داده خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام کمپ‌ها و استراحتگاه‌های شهر قم برای استقبال و خدمات رسانی بهتر به مسافران و زائران در حالت آماده باش قرار دارند؛ بوستان هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر نیز بعنوان آخرین استراحتگاه در نظرگرفته شده‌است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: بدلیل برودت و احتمال بارندگی طی روزهای آینده، خانه تکواندو در منطقه یک، ورزشگاه جوانمرد در منطقه دو، ورزشگاه شهید طاهریان و دخانچی در منطقه سه، ورزشگاه شهید حیدریان و رضاییان در منطقه ۴ و ورزشگاه ظهور و حسینیه اصفهانی ها در منطقه ۵ به همین مناسبت در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه تنها در شش بوستان فدک، نیایش، غدیر، مهدی، هاشمی و امام رضا(ع) امکان برپایی چادر وجود دارد، ادامه داد: علاوه بر این شش بوستان پارکینگ شماره سه مسجد جمکران نیز شرایط اسکان و برپایی چادر مسافران را دارا می‌باشد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم تاکید کرد: نمازخانه‌های بوستانها و تفرجگاه‌های شهری قم از نماز ظهر تا انتهای شب فعال و در اختیار مسافران نوروزی است.

جوادیان با اشاره به ظرفیت بالای هنرمندان قمی در صنایع دستی به خصوص انگشترسازی تصریح کرد: به همین مناسبت در برخی از بوستان‌های اسکان مسافران نوروزی نمایشگاه صنایع دستی و اشتغال خانگی نیز برپا شده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه