English

احداث بوستان معارف قرآنی در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث بوستان معارف قرآنی در قم خبرداد.

احداث بوستان معارف قرآنی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه سازمان پارک‌ها برای احداث بوستان معارف قرآنی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر قم به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام شناخته‌شده و معارف قرآن کریم دنیای بیکرانی از علم و آگاهی است که می‌تواند مبنای امور مختلفی باشد، برنامه‌ریزی‌ها برای طراحی و احداث این بوستان موضوعی در سال ۹۹ صورت پذیرفت.

وی با تأکید بر اینکه احداث بوستان‌های موضوعی می‌تواند ظرفیت‌های فرهنگی بوستان‌های شهری را تا چند برابر افزایش دهد افزود: در این بوستان ارائه معارف مختلف قرآن و داستان‌های جذاب و متفاوت آن و همچنین معرفی گیاهان ذکرشده در قرآن کریم میسر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: این بوستان موضوعی درکنار فعالیت‌های ذاتی محوری، برای آشنایی بیشتر شهروند با معارف قرآنی خواهد بود که طرح اولیه آن تهیه‌شده و در کارگروه بررسی خواهد شد و فاز نخست تهیه طرح نیز در حال تکمیل است.

جوادیان خاطرنشان کرد: پس از بررسی و تأیید نهایی در کارگروه‌های مرتبط با موضوع تلاش خواهیم کرد که این طرح را برای اجرا نهایی کنیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که احداث این بوستان موضوعی می‌تواند به‌عنوان یکی از پارک‌های شاخص شهر و کشور مطرح‌شده و خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه