English

انجام تملک باغ جهانگیری و احداث بوستان بانوان منطقه ۵

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از انجام تملک باغ جهانگیری احداث بوستان بانوان منطقه ۵ خبرداد.

انجام تملک باغ جهانگیری و احداث بوستان بانوان منطقه ۵

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری در سال‌های گذشته برای توسعه بوستان‌های بانوان در سطح شهر اظهار داشت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های شهرداری و شورا اکثر مناطق شهری دارای بوستان افتتاح‌شده و یا در دست اقدام است.

وی با تأکید بر آخرین وضعیت احداث بوستان بانوان منطقه یک تصریح کرد:‌ بوستان طاووس ویژه بانوان در منطقه یک روبروی گلزار شهدا در دست تکمیل بوده و روشنایی و برق آن در حال اجراست که تا دو ماه دیگرِ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در منطقه ۳ نیز بوستان ارغوان در خیابان شهید بهشتی، در منطقه ۴ بوستان نرگس، در منطقه ۶ دو بوستان به نام اردیبهشت در خیابان کارگر و بوستان تبسم در امام‌زاده ابراهیم(ع) و منطقه ۷ بوستان نجمه در خیابان شهید فاطمی فعال هستند.

وی با بیان اینکه در منطقه پردیسان نیز بوستان پروانه در خدمت به بانوان است، یادآور شد: در مجموع تمامی بوستان‌ها از ۶ ونیم صبح تا اذان مغرب در اختیار بانوان است.

جوادیان خاطرنشان کرد: در منطقه ۵ بوستان بانوان در شهید کلهری به نام باغ جهانگیری در حال تملک است و به غیر از منطقه دو و پنج در سطح شهر بوستان بانوان داریم و در تلاش هستیم در هر منطقه‌ای دو بوستان ویژه بانوان فعال شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه