English

مکان یابی سایت پسماند نخاله در طرح اقدام ملی مسکن در قم

معاون عمرانی استانداری قم از مکان یابی سایت پسماند نخاله در طرح اقدام ملی مسکن در قم خبر داد.

مکان یابی سایت پسماند نخاله در طرح اقدام ملی مسکن در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابراهیم معتمدی روز یکشنبه درکارگروه مدیریت پسماند استان قم افزود: محل دفن پسماندهای خانگی، صنعتی و پزشکی و نخاله های ساختمانی یکی از محل های استراتژیک در هر شهر و منطقه ای است که در صورت عدم توجه و کار کارشناسی دقیق، در سالهای آینده دردسر ساز می‌شود.

وی بر ضرورت راه اندازی واحد بازیافت نخاله‌های ساختمانی در قم و ارائه تسهیلات لازم برای آن تأکید کرد و گفت: سایت ۱۸ هکتاری پسماند ویژه و صنعتی سلفچگان نیز از جمله همین موارد است که با مشکلات متعدد زیست محیطی مواجه شده و باید به خوبی مدیریت شود.

معاون عمرانی استانداری قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید همت و تلاش مضاعفی برای جذب اعتبارات ملی جهت اجرای برنامه های زیست محیطی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ادارات ذیربط باید برنامه مشخصی برای ساماندهی و بهبود وضعیت سایت ۱۸ هکتاری پسماند سلفچگان داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه سایت جدید پسماند صنعتی استان باید سریع‌تر راه اندازی شده و در چرخه قرار بگیرد، تصریح کرد: باید فرآیند مدیریت پسماندها در همه بخش ها، بر اساس دستورالعمل ها و ضوابط تبیین شده تا تکالیف و وظایف دستگاه‌ها روشن و مشخص شود.

کارگروه مدیریت پسماند با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی