English

تکمیل پیاده‌روسازی خیابان سپاه در سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از تکمیل پیاده‌روسازی خیابان سپاه در سال ۱۴۰۱ خبرداد.

تکمیل پیاده‌روسازی خیابان سپاه در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد رمضانی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، با اشاره به قرار گرفتن پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) در مراحل پایانی اظهار داشت: انجام و توسعه پیاده راه‌ها یکی از بهترین و ماندگارترین پروژه‌های شهری قم طی سال‌های اخیر بوده است.

وی با تأکید بر رویکرد شهرداری در آرام‌سازی ترافیک و دور کردن وسایل نقلیه عمومی از جوار حرم مطهر(س)، ادامه داد: این پروژه از نظر فنی کاملاً آماده بهره‌برداری شده و طبق پیش‌بینی به‌عمل‌آمده می‌توان در دهه فجر سال جاری مورد افتتاح قرار داد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ابراز کرد: این پروژه دو ماه زودتر از برنامه پیش‌بینی‌شده آماده بهره‌برداری شد که نشان از برنامه‌ریزی و سرعت عملیات عمرانی توسط مدیریت شهری قم و افزایش رضایت کسبه بوده است.

وی یادآور شد: با هماهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) تردد خودروهای اضطراری در طول مسیر پیاده راه آیت‌الله مرعشی(ره) پیش‌بینی‌شده است.

رمضانی با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی خیابان سپاه و ایستگاه راه‌آهن مرکزی، عنوان کرد: این پروژه سال آینده به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و شهرداری منطقه هفت در تلاش است تا معابر اطراف حرم را با هدف آرام‌سازی فیزیکی و روانی تبدیل به پیاده راه‌های انسان‌محور کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه