English

شهروندان پردیسان قم با طرح جمع‌آوری پسماند به‌صورت یک‌شب در میان همراهی مطلوبی دارند

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: شهروندان پردیسان قم با طرح جمع‌آوری پسماند به‌صورت یک‌شب در میان همراهی مطلوبی دارند.

شهروندان پردیسان قم با طرح جمع‌آوری پسماند به‌صورت یک‌شب در میان همراهی مطلوبی دارند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد رمضانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه خدمات شهری در پردیسان اظهار داشت: در این منطقه طرح جمع‌آوری زباله به‌صورت یک‌شب در میان در حال اجراست که از طرح‌های خوب به شمار می‌رود.

وی با اشاره به همراهی خوب شهروندان در اجرای این طرح تصریح کرد: در برخی از مکان‌ها مخازن زباله به علت ایجاد مشکلات برای شهروندان جانمایی نشده است هرچند ازنظر جانمایی سطل‌های زباله در بوستان‌ها از وضعیت خوبی برخوردار هستیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با تأکید بر اقدامات انجام‌شده در حوزه فضای سبز در سطح منطقه تصریح کرد: در سال‌های اخیر با تلاش‌های صورت گرفته، سرانه فضای سبز منطقه از سرانه متوسط شهر قم از ۲۰.۳ مترمربع افزایش‌یافته و به ۲۲ مترمربع رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه ۵ بوستان در منطقه پردیسان طراحی‌شده که بوستان محله ۵ نیز حدود ۵ هکتار و از طرح‌های استثنایی به شمار می‌رود ابراز کرد: ازنظر فضای سبز در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

رمضانی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مطالبات شهروندان اذعان کرد: از طریق یکی از کانال‌های پردیسانی طرحی به‌صورت پایلوت به نام مدیر پاسخگو اجرایی شد که در بین انتقادات شهروندان متوجه وجود زمین ۲ هکتاری در پردیسان شدیم که بلاتکلیف و برای فضای سبز مناسب بود که در دستور کار قرار گرفت و در مرحله کاشت گل و نهال است و به‌زودی بوستان زیبایی طراحی می‌شود.

وی عنوان کرد: همه ما نیازمند انتقاد و تذکر بوده تا شهری بهتر برای شهروندان بسازیم، شاخص ۱۳۷ در شهرداری شاخص رقابتی است و تمام مناطق این‌گونه سنجیده می‌شود که در پردیسان در طول یک سال و نیم گذشته در ۹۰ درصد اعتبارسنجی در رتبه نخست پاسخگویی قرار داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه