English

برگزاری اختتامیه جشنواره الگوی سوم (بانوی ایرانی-اسلامی) در قم

اختتامیه جشنواره الگوی سوم(بانوی ایرانی-اسلامی) در قم برگزار شد.

برگزاری اختتامیه جشنواره الگوی سوم (بانوی ایرانی-اسلامی) در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، جشن میلاد کوثر و اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی الگوی سوم (بانوی ایرانی_اسلامی) با حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این جشنواره پر استقبال استانی از ۸۵ منتخب ورزشی در ۸ رشته ورزشی تیراندازی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی در رده‌های سنی ٧ الی ۴٠ ساله، طناب زنی در رده‌های سنی ٧ الی ٣٠ سال، طناب‌کشی، دارت و وسطی تجلیل به عمل آمد.

جشن میلاد کوثر و جشنواره الگوی سوم(بانوی ایرانی_اسلامی) با هدف اجرای برنامه ایجاد نشاط و شادابی در بین بانوان پردیسان و محتوای فرهنگی بانوی ایرانی اسلامی توسط جمعی از نهادهای فرهنگی استان ترتیب یافت.

در این جشنواره علاوه بر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، ناحیه امام حسن مجتبی علیه‌السلام سپاه علی ابن ابیطالب علیه‌السلام، اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری و مشارکت داشتند.

جشن میلاد کوثر و جشنواره الگوی سوم(بانوی ایرانی_اسلامی) از تاریخ ۱۱ آذرماه سال جاری آغاز و ۷  بهمن‌ماه به کار خود پایان داد، تقدیر از مادران شهید ورزشکار، شهید برقعی و شهید ولی مهانی از بخش‌های دیگر این جشنواره بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه