English

جایگاه خاص قم به‌عنوان مرکزیت نهضت انقلاب و نیز توجه به غیرت دینی برای کاهش آسیب‌ها

رئیس هیات اندیشه‌ورز قرارگاه ۱۹ دی از جایگاه خاص قم به‌عنوان مرکزیت نهضت انقلاب و نیز توجه به غیرت دینی برای کاهش آسیب‌ها خبر داد.

جایگاه خاص قم به‌عنوان مرکزیت نهضت انقلاب و نیز توجه به غیرت دینی برای کاهش آسیب‌ها

به گزارش خبرگزاری موج قم، مصطفی ملایی در حاشیه دومین جلسه هیات اندیشه‌ورز قرارگاه ۱۹ دی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از نخبگان فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: این هیات اندیشه‌ورز ذیل قرارگاه ۱۹ دی مشغول به فعالیت است.

رئیس هیات اندیشه‌ورز قرارگاه ۱۹ دی با اشاره به انتصاب سید محمدرضا خوشرو عضو هیات اندیشه‌ورز قرارگاه ۱۹ دی به‌عنوان یک مدیر جوان و انقلابی در شبکه نسیم، ابراز کرد: انتصاب ایشان به‌عنوان مدیری جوان و متفکری آشنا به بایسته‌های عرصه فرهنگ و رسانه در راستای گام دوم انقلاب، نویدبخش تحولی مطلوب و شایسته در این شبکه پرمخاطب است.

وی با تأکید بر اهمیت رصد آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استان توسط کمیته اشراف قرارگاه ۱۹ دی، تصریح کرد: مباحث رصد شده در این جلسه مطرح گردید و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی موجود در شهر مقدس قم بیان و پرداخته شد و ناظر به همین موارد، تحلیل‌های در جهت پدیده‌های جاری بیان و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم افزود: مقرر گردید مدل و فرآیند هم‌اندیشی تدوین‌شده و در حوزه آسیب‌ها چگونگی دریافت و تحلیل ایده‌ها مدنظر بیشتر باشد؛ موضوعات مطرح‌شده در حوزه‌های مختلفی ازجمله موضوع و محل جغرافیایی دسته بنده شده که به دنبال این مهم هستیم که به بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی موارد موردنظر را به‌درستی تحلیل و راهکار رفع آن را ارائه نماییم.

وی با اشاره به جایگاه خاص قم به‌عنوان مرکزیت نهضت انقلاب و نیز توجه به غیرت دینی برای کاهش آسیب‌ها، عنوان کرد: قم ظرفیت‌های خاصی به دلیل وجود اماکن متبرکه و حوزه‌های علمیه داراست و انتظار از قم به دلیل اثرگذاری این شهر موردتوجه است که خوشبختانه میزان آسیب‌های موجود بسیار اندک و پائین است، اما با شاخصه‌های تعریف‌شده به دنبال رفع کامل این مهم هستیم.

رئیس هیات اندیشه‌ورز قرارگاه ۱۹ دی خاطرنشان کرد: اثرگذاری مدیریت شهری درزمینهٔ سیما و منظر شهری ازجمله نماهای شهری موردتوجه خاص است و با حضور این جمع نخبگانی و بهره‌گیری از آنان به دنبال تدوین راهکارهای رفع موارد موجود هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه