English

تشکیل کمیته فرهنگ شهروندی به ریاست شهردار کلان‌شهر قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از تشکیل کمیته فرهنگ شهروندی به ریاست شهردار کلان‌شهر قم خبر داد.

تشکیل کمیته فرهنگ شهروندی به ریاست شهردار کلان‌شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم در حوزه فرهنگ شهروندی اظهار داشت:: توجه ویژه فرهنگ‌سازی و آموزش‌های شهروندی در همه حوزه‌های اجرایی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم قرار دارد.

وی بر اهمیت آموزش‌های فرهنگ شهروندی در جهت افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ایجاد حس تعلق به شهر و کاهش هزینه‌های مدیریت شهری، بر تخصیص اعتبارات ویژه در بودجه سال آینده به اجرای برنامه‌های فرهنگ شهروندی و تهیه پیوست آموزش‌های شهروندی در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری ،ورزش و تفریحات سالم تأکید کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: در راستای بهبود و توسعه فرهنگ شهروندی از ظرفیت نهادهای علمی و حوزوی، هنرمندان و گروه‌های فرهنگی هنری در سطح محلات شهر مقدس قم استفاده می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فرهنگ شهروندی به ریاست شهردار کلان‌شهر قم و استقرار دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، تصریح کرد: برای توسعه و ارتقای فرهنگ شهروندی برگزاری جلسات تخصصی با مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری جهت تهیه بسته‌های آموزش شهروندی در حوزه‌های خدمات شهری، ایمنی، توسعه فضای سبز، پیشگیری از تخلفات شهری، ایمنی شهری و فرهنگ آپارتمان‌نشینی در دستور کار و سرفصل‌های آموزش‌های شهروندی در حوزه مدیریت شهری قرار دارد.

طباطبایی‌نژاد به برگزاری تورهای مدیریت شهری جهت بازدید شهروندان از پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری شهرداری و حضور دانش آموزان در مراکز آموزش شهروندی را ازجمله اقدامات کمیته شهروندی درسال آینده اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه