English

جانشین فرمانده سپاه قم:

حیات خفت بار، سرنوشت ملت بدون مقاومت است

جانشین سپاه قم گفت: ملتی که اراده‌ ایستادگی و مقاومت ندارد، لاجرم در زیر دست و پای دشمنانش، حیات خفت بار خود را جستجو خواهد کرد.

حیات خفت بار، سرنوشت ملت بدون مقاومت است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ مهدی کبیری پور در جمع نشستی که بمناسبت روز غزه برگزار شد، با اشاره به اینکه روز غزه به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت شناخته می‌شود، اظهار کرد: مردم غزه توانستند با عزت و آبرو در شدیدترین محاصره، 22 روز مقاومت کنند که ثمره آن آزادی بود.

وی با بیان اینکه جریانات و حوادث تاریخی نشان داده که همواره هزینه سازش بیشتر از مقاومت بوده است؛ عنوان کرد: حادثه بوسنی، قرارداد ترکمنچای، سقوط لیبی و قزافی، برجام و... از نمونه‌های بارزی است که هزینه بالای سازش را نشان می‌دهد.

جانشین سپاه قم با اشاره به اینکه مهم‌ترین اثر مقاومت و ایستادگی، حفظ عزت و اقتدار ملی است، مطرح کرد: پیشرفت و استحکام داخلی کشور جزو نتیجه‌‌های نهایی این مقاومت است و بر همین اساس است که مستکبرین عالم از راه‌ها و نقشه‌های مختلف بدنبال کم‌رنگ کردن اراده‌ها و تضعیف روحیه‌ها، بخصوص در نسل جوان است.

وی با بیان اینکه در هر جامعه افراد حقیری هستند که بدلیل پستی و فرومایگی خود، دنبال وابستگی همه‌جانبه به صاحبان زر و زور در عالم بوده‌اند، تصریح کرد: این‌ افراد چه بدانند و چه ندانند، در زمین ظالمان و ستمگران به بازی گرفته شده‌اند؛ مقام معظم رهبری نیز در این راستا فرموده‌اند:" هر حرکتی که منجر به این بشود که نسل جوان احساس کند باید از صحنه‌ی مقاومت کناره بگیرد، این حرکت، باواسطه یا بی واسطه، مربوط به آمریکا و نظام استکباری است؛ این یک معیار کلی است."

کبیری پور با اشاره به اینکه امروز باید از نمادهای مقاومت الگوگیری کنیم، خاطرنشان کرد: قله‌ها و نمادهای مقاومت، همچون سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، باید برای جوانان و نوجوانان تبین شوند چراکه در مسیر مقاومت و ایستادگی، نیازمند تقویت و آگاه‌سازی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه