English

حمایت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از خانواده شهدای مدافع حرم

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه آزادسازی نبل و الزهرا فتح الفتوح سایر عملیات ها در سوریه بود، گفت: این سپاه استانی بعد از حضور در سوریه از برخی خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون حمایت کرده است و در ادامه هم حمایت‌هایی انجام خواهد داد.

حمایت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا موحد در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) در آزادسازی دو شهرک شیعه نشین نبل و الزهرا نقش ویژه ای ایفا کرد و شهدایی از این استان در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها اهدا شده است.

وی با بیان اینکه آزادسازی نبل و الزهرا فتح الفتوح سایر عملیات ها در سوریه بود، گفت: سپاه علی بن ابیطالب(ع) بعد از حضور در سوریه از برخی خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون حمایت کرده است و در ادامه هم حمایت‌هایی انجام خواهد شد.

در ادامه این دیدار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر ۱۷ سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار کرد: لشکر ۱۷علی بن ابی طالب (ع) از سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها بخصوص در عملیات آزادی نبل و الزهرا در سوریه حضور داشته و حدود ۳ سال است که در منطقه مرزی اشنویه در شمال غربی کشور انجام وظیفه می‌کند.

وی با بیان اینکه هرساله به مناسبت آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه و نقش ارزشمند لشکر ۱۷ سپاه علی بن ابی طالب(ع) در این عملیات یادواره شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز با توجه به اینکه ۴۲۷ شهید مدافع حرم از کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان در قم دفن هستند در ۱۲ بهمن ماه ششمین یادواره شهدای مدافع حرم را در مصلای قدس قم برگزار خواهیم کرد.

گنجعلی گفت: این یادواره با محوریت نقش شهدای مدافع حرم در منطقه و دستاوردهای حرکت شهدا در دفاع از حرم برگزار می شود و در کنار این برنامه دیدار با ۲۰۰ خانواده شهدای فاطمیون، ۱۰ مسجد تأثیرگذار در قم و ۱۰ مدرسه بزرگ در استان قم انجام می گیرد.

وی افزود: برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی از جمله همایش پیاده روی به سمت گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س)، برگزاری شب شعر و غبارروبی مزار شهدا از برنامه های ششمین یادواره شهدای مدافع حرم دراستان قم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه