English

همکاری کمیته امداد و مسجد جمکران در راستای خدمات بیشتر به محرومان

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد قم و مسجد مقدس جمکران به منظور بهره مندی از امکانات طرفین برای ترویج فرهنگ مهدوی و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به محرومان به مدت دو سال امضاء شد.

همکاری کمیته امداد و مسجد جمکران در راستای خدمات بیشتر به محرومان

به گزارش خبرگزاری موج قم، ترویج فرهنگ مهدوی ، توسعه عدالت اجتماعی، توسعه مشارکت‌های مردمی، ترویج فرهنگ نیکوکاری و ... ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه است که انتظار می‌رود با بهر‌ه‌مندی و هم‌افزایی ظرفیت‌هـا و امکانـات مـادی و معنـوی موجـود محقق شود.

محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم و محمد کاظم پور امینی قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران طی این تفاهم‌نامه مقرر کردند که از این تاریخ خدمات دارالشفای مسجد مقدس جمکران، نیازمندان کمیته امداد را نیز شامل شود؛ و همچنین مقرر گردید یک مکان مناسب برای فروش محصولات تولیدی در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گیرد.

 برگزاری دوره‌های اردوئی آنلاین و پخش برای مددجویان تحت حمایت امداد امام(ره) در استان‌های مختلف، ایجاد مرکز نیکوکاری در این مسجد مقدس، نصب صندوق‌های صدقات کمیته امداد در اطراف مسجد جمکران برای ذبح قربانی و توزیع آن در بین مددجویان و برگزاری دوره‌های آموزشی معارف مهدوی از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه