English

مدیرکل کمیته امداد استان قم:

مدیران پشت میزنشین، هرگز نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات نیازمندان بپیچند

مدیرکل کمیته امداد استان قم، اعضای شورای مدیران کمیته امداد استان قم را در پروژه های مسکن مددجویان این نهاد در سلفچگان و پردیسان حاضر کرد و خواستار بررسی و ارائه نظرات کارشناسی آنها شد.

مدیران پشت میزنشین، هرگز نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات نیازمندان بپیچند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن مسعودیان راد ، مدیرکل کمیته امداد استان قم با انتقاد از اینکه سیستم های اداری که مدیران را در محل کارشان زمین گیر کرده است گفت: پشت میزنشینی برای یک مدیر آفت است و برای حل مشکلات مردم و نیازمندان باید از پشت میز برخواست و در صحنه حاضر شد.

وی با بیان اینکه سفرهای کاری برای شورای مدیران کمیته امداد بسیار ضروری است تأکید کرد: مدیران پشت میزنشین، هرگز نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات نیازمندان بپیچند.

مسعودیان راد با ابراز تأسف از اینکه برخی از دستگاههای اداری بجای اینکه نقش محرک و روان کننده در کار را داشته باشند گفت: این دستگاهها چوب های لای چرخ شده اند و باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل هستند که می شود به راحتی مشکل آنها را حل کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با تأکید بر اینکه مأموریت قرآنی ما در کنار کمک به فقیر، تلاش برای رفع فقر است تصریح کرد: روستاها فرصت مناسبی برای فقرزدایی هستند.

وی افزود: با شناسایی استعدادهای اشتغال در روستاها و بهر مندی از ظرفیت های مردمی در این مناطق می توان تحولات بزرگی در کاهش فقر و رفاه مردم ایجاد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم در ادامه بازدید اعضای شورای مدیران کمیته امداد استان از پروژه های مسکن مددجویان در سلفچگان و پردیسان خواستار تسریع در این پروژه ها شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی