English

مساعدت ۲۴ میلیاردی بنیاد مستعضفان به مددجویان آسیب دیده از سیل هرمزگان

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و پیگیری رئیس کمیته امداد کشور با بنیاد مستعضفان مبلغ 24 میلیارد و 300 میلیون تومان برای رفع مشکلات به مددجویان آسیب دیده از سیل استان اختصاص یافت.

مساعدت 24 میلیاردی بنیاد مستعضفان به مددجویان آسیب دیده از سیل هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان و پیگیری رئیس کمیته امداد کشور با بنیاد مستعضفان مبلغ 24 میلیارد و 300 میلیون تومان برای رفع مشکلات به مددجویان آسیب دیده از سیل استان اختصاص یافت.
تراهی گفت: براساس ارزیابی های انجام شده تعداد 4 هزار و 676 خانواده تحت حمایت این نهاد در سیل اخیر دچار خسارت شدند.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر خانواده های آسیب دیده از سیل وسایل زندگی شان از بین رفته است، تصریح کرد: این مساعدت جهت تامین لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد که از سیل اخیر دچار آسیب شده اند اختصاص یافته است و شامل : کولر گازی، یخچال،تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز ، بخاری ، آبگرمکن ، فرش و پتو می باشد که طی هفته آینده این اقلام تهیه و تقدیم جامعه هدف این نهاد می شود.
تراهی ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستعضفان یادآور شد: تا کنون سه هزار و ۶۰۰ سبد معیشتی و دو هزار و ۱۰۰ تخته پتو به ارزش دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان بین خانواده های مناطق آسیب دیده ناشی از سیل استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه