English

در آستانه سفر ریاست جمهوری به قم مطرح شد:

کهک، شهر حکمت و کارآفرینی/رزمایش بزرگ اشتغال مددجویان کمیته امداد در شهرستان کهک

مدیرکل کمیته امداد استان قم: شهرستان تازه تأسیس کهک با داشتن ظرفیت های خاص اشتغالزایی به عنوان شهر کارآفرینی در کشور معرفی شود.

کهک، شهر حکمت و کارآفرینی/رزمایش بزرگ اشتغال مددجویان کمیته امداد در شهرستان کهک

به گزارش خبرگزاری موج قم، دکترمحسن مسعودیان راد ، مدیرکل کمیته امداد استان قم ظرفیت های عظیم اشتغال و طرح‌های متعدد، متنوع و فعال شهرستان کهک را خاطرنشان و اظهار کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیت های خاص تولید و کسب و کار می تواند سرآمد اشتغالزایی در شهرستان‌های تازه تأسیس و یکی از دستاوردهای مهم سفر ریاست محترم جمهور به استان قم باشد.

وی با بیان اینکه فراگیری و کارآمدتر شدن اشتغال‌های این شهرستان نقش مهمی در گردشگری آن دارد گفت: کهک می تواند مدل جدید شهرستان تازه تأسیسی باشد که با این تغییر کاربری نه تنها به مصرف کننده تبدیل نشده است بلکه مولد و الگوی شهرهای دیگر باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از رزمایش بزرگ اشتغال و کارآفرینی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قم خبر داد و تصریح کرد: شهرستان کهک شهر حکمت و کارآفرینی و هر یک از روستاهای آن به عنوان قطب تولید یک محصول معرفی خواهد شد.

در این دیدار مهندس مصطفی کاویانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم نیز ضمن اعلام آمادگی خود برای همکاری با کمیته امداد گفت: سابقه کمیته امداد استان قم در ایجاد اشتغال درخشان است و در سال گذشته سرانه تولید اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد بیشتر از کل کشور بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه