English

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در اصفهان؛

بازدید مدیر شرکت راشا مشاوره از غرفه خبرگزاری موج اصفهان

مدیر شرکت راشا مشاوره در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار از غرفه خبرگزاری موج اصفهان بازدید کرد.

بازدید مدیر شرکت راشا مشاوره از غرفه خبرگزاری موج اصفهان

 کارشناس ارشد کشاورزی در بازدید از غرفه خبرگزاری موج در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه کسب و کار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، استان اصفهان را یکی از استان های پیشرو در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: بخش کشاورزی بسیار بزرگ است و استان اصفهان یکی از استان های پیشرو در بخش کشاورزی چه در حوزه سطح زیر کشت و چه در حوزه راندمان تولید از استان های برتر است .

پژمان صرایی بیان داشت: نهاده های دانش باید به عنوان یک فاکتور اصلی در بخش کشاورزی قرار بگیرد و نهادهای دیگر بخش کشاورزی مانند خاک و آب که فاکتور اصلی هستند و بعد نیز ماشین آلات و نیرو انسانی بیاید در کنار هم قرار بگیرند . نهاده دانش با حضور مشاورین و کارشناسان خبره کشاورزی می تواند حوزه کمیت و کیفیت تولید را افزایش و ارتقا بدهد که در این حوزه در حال فعالیت هستیم .

ایشان که در حوزه های کشاورزی، مدیریت کشاورزی، مشاوره ، کارآفرینی در کشاورزی، کسب و کارهای نوپا در کشاورزی و همینطور مسئولیت  کشاورزی در استان اصفهان و در نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی کشور بر عهده داشته اند ، نهاده دانش را بخشی از کشاورزی عنوان و تصریح کرد: نهاده دانش عنصر و  بخشی از کشاورزی است که فاصله راندمان های تولید رابا میانگین تولید کم می کند که این برای ما یک ایده آل است. یعنی وقتی میانگین تولید به سمت بنگاه های تولید می رود افزایش راندمان اتفاق می افتد  و حاشیه سود بیشتر می شود .

وی افزود: دستگاه های دولتی یا مجری بخش های کشاورزی  بیشتر تقویت می شوند و حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی بیشتر تمایل دارد در بخش کشاورزی سرمایه گذاری کرده و ورود پیدا کنند. این حوزه ها، حوزه های بسیار مهمی که در این حوزه ما با مشاوران ، کارشناسان در سطح استان و کشور در حال فعالیت هستیم.

ایشان در معرفی شرکت خود آن را شتاب دهنده بخش کشاورزی در استان معرفی  و بیان کرد: یک شرکت به نام راشا مشاوره یا مرکز مشاوره کارآفرینی داریم که به شکل هولدینگ فعالیت می کند و شتاب دهنده بخش کشاورزی در استان اصفهان بوده و در بخش مرکزی به مدیریت بنده در حال فعالیت است .

در پایان پژمان صرایی مدیریت راشا مشاوره ، برگزاری این نمایشگاه را مطلوب عنوان کرده و گفت : همین که مسئولین در این مدت آمدند مخصوصا جناب آقای کلانی مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی، از سازمان میادین آمدند ،مدیران شهرداری ،مدیران سازمان صمت ، اتاق بازرگانی و حضور این افراد به نظربنده بسیار خوب بود .

مدیر شرکت راشا مشاوره گفت: نمایشگاه مدیریت کسب و کار اگر در فصولی باشد که دانشجویان و دانش آموزان با برنامه بتوانند از آن استفاده کنند خیلی خوب است که آشنا بشوند . ما در حوزه توانمند سازی دانشجویان و بانوان خیلی برنامه داریم که بتوانیم آنها را مولد و صاحب ایده و فکر بکنیم و از اداره کل سازمان آموزش و پرورش هم می خواهیم که با مرکز ما یک ارتباطی بگیرند و سعی کردیم این امکانات را از سطح دبیرستان و هنرستان این اتفاق خوب بیافتد و به آنها در حوزه کسب و کار و کارآفرینی ذهنیت بدهیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه