English

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه اصلاح شبکه‌های آب روستاهای فاقد دهیاری

مدیر امور بخش‌های تابعه شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت بیش از 95 درصدی عملیات اجرایی اصلاح شبکه‌های آب روستاهای فاقد دهیاری استان خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی پروژه اصلاح شبکه‌های آب روستاهای فاقد دهیاری

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی جان صادق پور که به‌صورت میدانی از پروژه‌های در دست اجرای آب و فاضلاب در سطح استان بازدید می‌کند از پروژه‌های روستاهای فاقد دهیاری، بشارت آباد و دیزیجان در بخش سلفچگان و روستای حسن‌آباد در بخش خلجستان بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیر امور بخش‌های تابعه آبفای استان در این بازدید به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: پروژه اصلاح شبکه روستاهای فاقد دهیاری در شهریورماه سال گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت آب و فاضلاب استان و فرماندار قم بااعتبار بالغ‌بر ۲۸ میلیارد ریال کلید خورد.

وی اصلاح شبکه و تأسیسات آبرسانی بیش از سی روستای استان به طول سیزده کیلومتر، اصلاح دو باب مخزن هوایی فلزی و اصلاح و ساخت حوضچه‌های شیرآلات و تأسیسات ازجمله بندهای این تفاهم‌نامه برشمرد و خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شد نیمی از هزینه‌های این پروژه‌ها توسط فرمانداری قم و از منابع ارزش‌افزوده روستاهای فاقد دهیاری و مابقی از اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب تأمین شود.

مهندس محمدمهدی علیزاده با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها با خرید لوله و اتصالات مربوطه توسط شرکت آب و فاضلاب  آغاز شد، یادآور شد: در حال حاضر با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی کار قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل سیزده هزار متر  اصلاح و تعویض شبکه توزیع فرسوده و تعمیر و بازسازی دو باب مخزن فلزی و حوضچه شیرآلات و اتصالات در ۲۷ روستا در بخش‌های سلفچگان و خلجستان و مرکزی و جعفرآباد می‌شود.

مدیر امور بخش‌های تابعه آبفای استان در پایان یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در بخش‌های سلفچگان و جعفرآباد و مرکزی به اتمام رسیده و صرفاً اصلاح شبکه فرسوده دو  روستا در بخش خلجستان باقی مانده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه