English

برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت‌محور در قم

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قم از برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت‌محور در قم خبرداد.

برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت‌محور در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمود تقی پور در گفت و گویی اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی آموزش‌های مهارتی در کشور با بهره‌گیری از توان بخش دولتی و شرکای اجتماعی ذینفعان و مخاطبان این سازمان رویداد ترویج مهارت های ارزان با تاکید بر مشاغل کم هزینه در سطح کشور را به صورت همزمان برگزار می نماید.

 وی ارتقای فرهنگ مهارت آموزی به عنوان ضرورت اشتغال پایدار و همچنین ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه را از اهداف این رویداد مهارتی برشمرد و افزود: جهش مهارت با اجماع سازی شرکا و ذینفعان همچنین حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه اندازی کسب و کار صورت می پذیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم ادامه داد: آشنایی شهروندان با مهارت های شغلی و هدایت آنها به سمت مهارت‌آموزی موجب می شود که افراد با کمترین هزینه در زمان کوتاه بتوانند علاوه بر اشتغال خود موجب کارآفرینی و زمینه اشتغال دیگران را نیز فراهم نمایند.

 تقی پور افزود: یکی از زمینه ها و عوامل مهم در ایجاد اشتغال داشتن مهارت است و این افراد دارای مهارت بیشتر و بهتر به سمت اشتغال پایدار حرکت می‌کنند.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد: با حضور مردم و مسوولان شاهد تقویت روحیه نخبگان مهارتی برای راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه