English

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان خبر داد:

پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه در رشته‌های کارشناسی وکاردانی ناپیوسته

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان از پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه در رشته‌های کارشناسی وکاردانی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان خبرداد.

پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه در رشته‌های کارشناسی وکاردانی ناپیوسته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بهزاد رضایی ، در جمع اصحاب رسانه بابیان اینکه پذیرش در 21 مرکز آموزش علمی کاربردی در استان است، گفت: زمان پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته تا ۲۲ آذرماه و در رشته‌های کاردانی ناپیوسته تا ۲۴ آذرماه می باشد.

وی با اشاره باینکه در پذیرش مهرماه سال جاری 5 درصد کل پذیرش سطح کشور از استان اصفهان بوده است، بیان داشت: در مهرماه  حدود ۱۱ هزار و 400 دانشجو در مراکز دانشگاه‌ علمی کاربردی استان اصفهان پذیرش داشته ایم و مشغول تحصیل هستند.

این مقام مسئول با اشاره باینکه در سال جاری دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با 21 مرکز و در 256 کدرشته ارائه می گردد ، ادامه داد: ۱۵۹ کدرشته در کاردانی ناپیوسته و ۹۷ کد رشته در کارشناسی ناپیوسته در مراکز آموزش علمی کاربردی در استان اصفهان برای پذیرش دانشجو ارائه می‌شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با اشاره به نقش مهارت‌آموزی و توسعه مهارت در آموزش جوانان بیان کرد: برای آموزش جوانان و  آینده‌سازان کشور به سمت علائق‌ آنها باید آموزش‌های لازم در این زمینه به آنها ارائه شود تا مهارت‌های لازم برای کسب شغل مناسب را در آینده کسب کنند.

رضایی افزود: یکی از وظایف ملی و انسانی ما این است تا مهارت آموزی به دانشجویان را بخوبی انجام دهیم تا وقت و عمر جوانان عزیز کشورمان صرف فعالیت‌هایی شود که در آینده برای آنها سودمند باشد و در راستای  پیشرفت خود و جامعه گام بردارند.

وی در خصوص اهداف دانشگاه توضیح داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به‌عنوان یکی از ارکان توسعه آموزش‌های مهارتی در کشور و استان مشغول به فعالیت و آموزش است تا جوانان با مهارت آموزی در آینده شغل مناسب پیدا کنند و خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی این رسالت را به صورت جدی در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در ارتباط با  رشته‌های نوظهور و کاربردی و اهمیت آنها گفت: برای مقابله با بحرانها و چالش هایی از جمله شیوع ویروس کرونا باید پیش بینی های لازم انجام  و آموزش‌های ضروری به افراد ارائه شود تا بتوانیم از مسائل نوظهور در کشور عبور کنیم.

 رضایی با بیان اینکه متناسب با نیازهای روز کشور باید نیروی انسانی تامین کنیم، ادامه داد:  در دانشگاه علمی کاربردی بیش از ۷۰ درصد دروس علمی و مابقی دروس نظری است.

 وی اضافه کرد: هدف ما در این دانشگاه نظریه‌پردازی نیست و به دنبال آموزش های مهارتی به دانشجویان هستیم و بر این اساس در دانشگاه علمی و کابردی استان در کنار ارائه دروس، کارورزی نیز دنبال می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته تا تاریخ ۲۴ آذرماه و در رشته‌های کاردانی تا تاریخ ۲۲ آذرماه سال جاری است، بیان داشت: علاقه‌مندان و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام، به درگاه ایترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و در صفحه اختصاصی دانشگاه جامع علمی - کاربردی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در خصوص رشته های این دانشگاه توضیح داد: برخی از جمله رشته‌های مقطع کاردانی ناپیوسته عبارت است از کاردانی حرفه‌ای خبرنگاری، کاردانی حرفه‌ای بازیگری، کاردانی حرفه‌ای دوخت و تکنولوژی لباس، کاردانی حرفه‌ای گردشگری، کاردانی حرفه‌ای کمک کارگردانی، کاردانی حرفه‌ای موسیقی - نوازندگی ساز ایرانی، کاردانی حرفه‌ای گریم، کاردانی حرفه‌ای امداد و نجات شهری، کاردانی حرفه‌ای انتظامات و حراست فیزیکی، کاردانی حرفه‌ای تربیت بدنی - مربیگری پایه شنا، کاردانی حرفه‌ای مددکاری اجتماعی - مددکاری خانواده، کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی - نقاشی ایرانی، کاردانی حرفه‌ای قنادی، کاردانی حرفه‌ای بازرگانی - خدمات مشاوره املاک، کاردانی فنی باغبانی - گیاهان دارویی و معطر، کاردانی فنی آسانسور و پله‌برقی، کاردانی فنی مکانیک - تأسیسات مکانیکی ساختمان، کاردانی فنی مکانیک - ساخت و تولید قالب‌های پلاستیک، کاردانی فنی بازرسی جوش، کاردانی فنی نگهداری و تعمیر بالگرداست که این رشته اختصاصی استان اصفهان می باشد.

دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه