English

تجلیل از پرستاران نمونه و خانواده شهدای کادر درمان به مناسبت روز پرستار

رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: همایش تجلیل از پرستاران نمونه و خانواده شهدای کادر درمان استان قم، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

تجلیل از پرستاران نمونه و خانواده شهدای کادر درمان به مناسبت روز پرستار

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید سجاد موسوی قیداری اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، همایش تجلیل از خانواده شهدای کادر درمان استان قم به همت اوقاف ناحیه یک و با مشارکت مرکز افق مزار مقدس شیخان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش بعد از نماز مغرب و عشاء جمعه 19 آذرماه مصادف با پنجم جمادی الاول سالروز میلاد بانوی صبر و ایثار، در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) و با قرائت قرآن توسط حجت‌الاسلام خورشیدی آغاز می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه سخنرانان همایش مذکور، حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف قم خواهند بود گفت: در این همایش که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، از خانواده شهدای کادر درمان استان قم تجلیل به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به اجرای گروه سرود میثاق، مدیحه‌سرایی کربلایی جواد هاشمی قمی، اجرای جنگ شادی با حضور محمد پور صباغ و پخش کلیپ با عنوان خدمات درمانی از محل عواید موقوفات استان قم اشاره کرد.

وی ادامه داد: در پایان همایش هم از متخبین جامعه پرستاری استان قم و خانواده شهدای کادر درمان توسط مسئولان استان قم تجلیل به عمل می‌آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه