English

با تجلیل از دانشجویان؛

همایش «دانشجو، افسر جنگ نرم و رسانه» در قم برگزار شد

همایش «دانشجو، افسر جنگ نرم و رسانه» امروز در آستانه روز دانشجو با تجلیل از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد قم برگزار شد.

همایش «دانشجو، افسر جنگ نرم و رسانه» در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، همایش « دانشجو، افسر جنگ نرم و رسانه » همراه با برگزاری دو کارگاه تخصصی آموزشی در حوزه رسانه و فضای مجازی ویژه دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد استان قم امروز در مجتمع حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در قالب کارگاه‌های آموزشی برگزار شده ذیل این همایش، دانشجویان با تدریس ضابط از کارشناسان مطرح حوزه فضای مجازی با مباحث مختلف در این حوزه از جمله شیوه بهره‌مندی درست از فضای مجازی، آشنایی با راهکارهای محافظت از اطلاعات فردی، تاثیرگذاری مثبت بر مخاطبان مجازی و راهبرد دشمن برای نفوذ فرهنگی در میان جوانان آشنا شدند.

محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان قم در این همایش در مورد نقش دانشجویان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و همچنین حمایت‌های این مجموعه از اشتغال و ازدواج جوانان دانشجو سخنرانی کرد.

تقدیر از دو نخبه دانشجو، اجرای گروه سرود انصارالحجه و همچنین شعرخوانی حسین صادقی از شاعران مطرح استان با لهجه قمی و یکی بانوان شاعر که محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اجرا داشته است از دیگر بخش‌های این همایش بوده است.

خاطرنشان می‌شود، به‌مناسبت روز دانشجو با هدایایی نفیس از تمامی دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد استان قم تجلیل به عمل آمده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه