English

پیام تسلیت سپاه قم درپی درگذشت مرحوم حیدری زنجانی

سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم، با صدور پیامی ارتحال ابوالشهید و الشهدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ نورالدین حیدری زنجانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سپاه قم  درپی درگذشت مرحوم حیدری زنجانی

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سپاه قم به شرح زیر است:

روح پاک عبدصالح خدا و عالِمِ وارسته؛ مجاهد خستگی ناپذیر و روحانی فاضل و با اخلاص؛ الگوی ایثار و مقاومت؛ خدمتگزار صدیق خِطّهِ خون‌رنگ وگلگون کردستان؛ مراد و مقتدایِ مردمِ غیور و سلحشور ورزمندگان انقلابی وپیشمرگانِ کُردِ مسلمان ابوالشهید و الشهدا؛ شیفته و شیدای امام عزیز و نماینده دفتر آن راحلِ عظیم‌الشان در سپاه کردستان؛ مرید و محبّ و یاور رهبر معظم انقلاب و نماینده اسبق، ولی فقیه در لشکر خط‌شکن علی ابن ابیطالب (ع)؛ جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ نورالدین حیدری (رحمت‌الله علیه) به ملکوت اعلی پیوست.

این پیام حاکی است: سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) بانهایت تاثّر وتالم رحلت آن سفر کرده را به همرزمان و همسنگران و بیت مکرمشان تسلیت و تعزیت گفته، از خداوند قادر و متعال، برای روح آن استاد مکرم و روحانی مردمی و با اخلاص، طلب مغفرت و رحمت واسعه نموده و از درگاه ربوبی حضرت حقّ (جلّت عظمته) در جوار فرزندِ برومندِ رشید و شهیدش حشرِ با اولیاءالله و روضه و رضوان الهی را مسالت می‌کند.

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین نورالدین حیدری زنجانی نماینده حضرت امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان کردستان در دوران دفاع مقدس و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه‌های استانی به ویژه لشگر علی ابن ابیطالب(ع) در دوران‌های مختلف بود که پس از عمری مجاهدت و خدمت به اسلام و انقلاب و مردم محروم عصر دیروز به دیار حق شتافت.    

پیکر حجت الاسلام و المسلمین حیدری زنجانی، فردا (۱۳ آذر) ساعت ۱۴، در شهر قم از مسجد باب الجنه در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان) به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود.

همچنین آیین بزرگداشت این عالم فقید، فردا همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد آل یاسین محله چهل‌درخت نیروگاه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه