English

تقدیر از کارشناسان شرکت‌های پشتیبان سامانه هوشمند سوخت در منطقه قم

در نشستی با حضور رؤسای ناحیه مرکزی و سامانه هوشمند سوخت، از کارشناسان و متولیان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فنی و پشتیبانی به جایگاه‌های سوخت استان قم تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

تقدیر از کارشناسان شرکت‌های پشتیبان سامانه هوشمند سوخت در منطقه قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، عبداله شادمهر رییس ناحیه مرکزی، از زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی عوامل پشتیبان سامانه هوشمند و تعمیر و نگهداشت تجهیزات فنی جایگاه‌های سوخت، که با حضور مستمر و فعال در تمامی جایگاه‌ها، در کمترین و سریع‌ترین زمان ممکن،  ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و زائرین کریمه اهلبیت(س) در تمامی نقاط و محورهای مواصلاتی استان قم را فراهم می‌آورد، تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه به ضرورت تبیین چالش‌ها و موانع عملیات راه‌اندازی سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌ها پرداخت و با اشاره به لزوم آمادگی و انجام اقدامات پیشگیرانه در برابر خطرات سایبری، بر اهمیت امنیت دیجیتال فضای سایبری درون و برون شبکه‌ای شرکت و رفع موانع عملیاتی، اجرای الزامات پدافند غیرعامل و نیز اشتراک‌گذاری تجربیات میدانی کارشناسان حوزه سامانه هوشمند سوخت در سایه تعامل با جایگاهداران سطح استان تأکید نمود.

در پایان این جلسه، از کارشناسان شرکت‌های پشتیبان سامانه هوشمند سوخت، با اهدای لوح یادبود و هدیه فرهنگی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه