English

نتایج عملکرد مسئولان لیبرال؛

حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت بود

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت نتیجه عملکرد مسئولان لیبرال و آسیب پذیر کردن مملکت در برخی عرصه های حساس است.

حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت بود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه ضمن بیان اینکه  ۸ آبان سالروز شهادت شهید فهمیده بسیجی ۱۳ساله و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی این روز را گرامی داشت و اظهار کرد: هشتم آبان یاد آور برگ زرینی از حماسه و ایثار دفاع مقدس است.
حجت الاسلام اسماعیل نیا در ادامه افزود: شهید فهمیده نوجوانی که در مکتب حسین(ع) درس عاشقی آموخته بود و شکوفه ای که در سرزمین ولایت رشد و نمو کرده بود ایثاری از خود نشان داد که بزرگان عرفان و اخلاق و سیاست را به شگفتی وا داشت.
وی تصریح کرد: امام راحل ما فرمود: رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.
امام جمعه شهرستان بندرلنگه ابراز کرد: نوجوانان امروز ما در راه دفاع از وطن جملگی فهمیده اند اگر دشمن به کشورشان نگاه چپ کند درس شجاعت و رشادت را به جهانیان یاد خواهند داد، مردم ایران روز سیزده آبان را خوب می شناسند روزی که امامشان آن اقدام ماندگار دانشجوان پیرو خط امام را انقلاب دوم نامید و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روی سیاه آمریکای خائن برای همیشه به ملت ایران نشان داده شد.
حجت الاسلام اسماعیل نیا بیان کرد: فردای ما در دست دانش آموزان عزیز و نوجوانان این مرز و بوم است، دانش آموزان و دانشجویان ما از سرچشمه زلال ۱۳ آبان آب می نوشند و هرگز مسیر انقلاب و شهدا را فراموش نخواهند کرد، باید فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت، وطن دوستی و اسلام دوستی را در نهاد پاک دانش آموزان جوانان و نوجوانان نهادینه کنیم.
وی عنوان کرد: معلمان باغبانان ارزشمند این مزرعه هستند پس باید آنها در بصیرت، دشمن شناسی و دفاع از ولایت و نظام پیشگام از دیگر اقشار هستند.
امام جمعه بندرلنگه گفت: دولتی که مقام معظم رهبری آن را دولت عبرت برای دیگران قلمداد نمودند در خیلی از عرصه ها مملکت را آسیب پذیر کرد، ایجاد اختلال در سامانه هوشمند سوخت و مشکلاتی که حمله سایبری دشمنان در چند روز گذشته به سامانه هوشمند سوخت داشتند یکی از نتایج عملکرد مسئولان لیبرال دولت قبل وآسیب پذیر کردن برخی از عرصه های مهم نظام اسلامی است.
حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به اینکه انتظار می رود قوه قضاییه با ترک فعل های دولتمردان گذشته با قاطعیت و شدت رسیدگی و با خاطیان آن برخورد انقلابی کنند، تصریح کرد: باید پرسید چرا مطالبه مقام معظم رهبری در ملی سازی فضای سایبری عملی نشد؟ چرا جنگ سایبری را ساده لوحانه یا متعمدانه باور نکردید؟ چرا شبکه ملی اطلاعات را عملی نساختید؟ چرا از ارائه تسهیلات به شبکه های مجازی داخلی مانع شدید؟
وی با بیان اینکه مردم عزیز منشا تهاجم جدید دشمن تهدیدات سایبری است دیگر از جنگ سخت خبری نخواهد بود، خاطرنشان کرد: پس ما ضمن حفظ هوشیاری خود باید نسبت به افزایش سواد رسانه اقدام نماییم، اگر کسی سواد رسانه را به حد لازم نداشته باشد هر روز با اقدامات خود پاس گل به دشمن خواهد داد.
امام‌ جمعه بندرلنگه تاکید کرد: از هوشمندی مردم بصیر برای شناخت دسیسه دشمن در ایجاد اختلال در مسئله توزیع بنزین قدردانی می کنیم و اعلام می داریم دشمنی دشمنان ادامه دارد باید هوشیار بود و دسیسه های دشمن را برملاء کرد و وحدت و انسجام را بیش از پیش حفظ کنیم.
حجت الاسلام اسماعیل نیا در پایان با اشاره به نشست وزرای خارجه همسایگان کشور افغانستان در تهران بیان کردند: این نشست کار بسیار ارزشمندی بود که توسط وزارت خارجه ایران انجام شد و هدف خارج کردن کار از دست امریکا و اروپاییان است.
ایران میخواهد سرنوشت کشور اسلامی افغانستان به دست مردم شریف آن کشور و با کمک همسایگانش رقم بخورد، ایران به دنبال استقرار دولت فراگیر در افغانستان است و امیدواریم با استقرار این دولت مشکلات مردم رنج کشیده افغانستان مرتفع شود. 

 
آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه