English

بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم تا پایان سال

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز از بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم تا پایان سال خبرداد.

بهره برداری از فاز نخست  تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری موج قم، کلهری با تشریح آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز اظهار داشت: فاز نخست طرح تقاطع غیرهمسطح میدان نماز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آغاز این طرح از اواسط بهمن‌ماه سال گذشته با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریالی ابراز کرد: طبق زمان‌بندی‌ها، این تقاطع در مدت ۱۸ ماه زیر بار ترافیک می‌رود و بر اساس زمان‌بندی هم‌اکنون باید حدود یک درصد پیشرفت می‌داشت که در حدود ۱۲ درصد و بالاتر از زمان تعیین‌شده است.

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز عنوان کرد: روند پروژه به نظر می‌رسد ابتدا کند بوده که به دلیل معارضات تأسیساتی است، اما به‌طورکلی زمان‌بندی اجرای آن ۱۸ ماه و اواسط مرداد ۱۴۰۱ قابل بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا پایان سال روگذر بلوار جمهوری اسلامی را تحویل دهیم، تصریح کرد: دراین‌باره کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان نماز از مزیت‌های این طرح است که دو رینگ اصلی ترافیک شهر قم به شمار می‌روند.

کلهری خاطرنشان کرد: این دو رینگ، بلوار جمهوری را از یک طرف به پردیسان و از طرفی به مناطق ۲ و شش را و از سوی دیگر بلوار فردوسی نیز منطقه ۴ را به مناطق یک و پنج متصل می‌کند و بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند بار ترافیکی خیابان‌های اطراف مانند هنرستان و محمود نژاد را کاهش دهد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۴ پایه اصلی پل روگذر تکمیل و دو پایه دیگر در حال ساخت است و در آینده نزدیک شاهد ساخت عرشه پل هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه