English

کشتارگاه‌های جاهد و پرتو تنها مراکز تهیه دام قربانی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از کشتارگاه‌های جاهد و پرتو تنها مراکز تهیه دام قربانی یاد کرد.

کشتارگاه‌های جاهد و پرتو تنها مراکز تهیه دام قربانی

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ سید محسن میرهادی با اشاره به جلسه ستاد ملی کرونا و برگزاری دعای عرفه در فضای باز اظهار داشت: همکاران در موردبحث نظافت و شستشو در روز عید قربان و برگزاری دعای عرفه به‌صورت آماده‌باش قرار دارند.

به گفته وی شهرداری قم نسبت به آذین‌بندی و مناسب‎سازی محیط شهری با نصب پرچم‎های الوان‎، نورپردازی و بنرهای متناسب با این ایام، تنظیف، شستشو، لایروبی انهار، آماده‎سازی محیط‎های پیرامون مساجد، اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و مکان‎های برگزاری نماز عید برای برگزاری هرچه مطلوب‎تر مراسمات با هماهنگی مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه اقدام به این امور نموده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: کشتارگاه جاهد و کشتارگاه پرتو واقع در جاده جعفریه برای ارائه خدمات به شهروندان در نظر گرفته‌شده و شهروندان محترم می‌توانند از این دو مرکز در بحث ذبح دام در روز عید قربان استفاده کنند.

وی ضمن تأکید بر نظافت، نگهداری و آماده‌سازی شهر در اعیاد غدیر و قربان افزود: کاروان شادی ویژه عید قربان در سطح شهر به‌صورت عبوری و بدون تجمع و توقف همراه با اصوات و آذین‌بندی زیبا جهت ایجاد شادی و نشاط برای شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

میرهادی تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام مناطق ازجمله سازمان آتش‌نشانی و اداره کل تخلفات شهری در مورد برگزاری مراسم‌های عید قربان و غدیر در آماده‎باش کامل هستند.

وی در پایان با اشاره به نصب بنر و اطلاع‌رسانی کشتارگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر ابراز کرد: طبق سنوات گذشته اجازه عرضه دام در هیچ‌یک از نقاط شهر داده نمی‌شود و برای ذبح دام باید با مراکز مشخص‌شده هماهنگ شود؛ بنابراین از شهروندان محترم خواهشمندیم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان دام موردنظر را از کشتارگاه‌های معتبر تهیه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه