English

تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان فرهنگی شهرداری قم تصویب شد

تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان فرهنگی شهرداری قم تصویب شد.

تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان فرهنگی شهرداری قم تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، نشست شورای سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با حضور اعضای این شورا به ریاست دکتر سقاییان‌نژاد شهردار قم برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: بودجه این سازمان در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۲ میلیارد تومان بود که به خاطر محدودیت‌های کرونایی به ۱۱ میلیارد تومان کاهش و بخشی ویژه‌ای از درآمدهای پیش‎‌بینی شده محقق نشد.

ابوالقاسم مقیمی بابیان اینکه کرونا سبب شد درآمدهای پیش‌بینی شده از فعالیت سراهای محلات سطح شهر از ۴۰۰ میلیون تومان به ۶۰ میلیون تومان کاهش یابد تصریح کرد: در مجموع ۸.۵ میلیارد تومان از درآمدهای سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در سال ۱۳۹۹ به میزان ۷۹ درصد محقق شده است.

مقیمی با اعلام اقداماتی در راستای کاهش هزینه‌های جاری سازمان ادامه داد: در سال گذشته در این راستای صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های جاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری موردتوجه قرار گرفت و در نظر گرفتن وجوه مختلف وضعیت موجود، خوشبختانه شاهد افزایش روند تحقق برنامه‌ها را شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مهم‌ترین مصوبه جلسه گذشته شورای سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی قم نیز گفت: تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۳ میلیارد تومان از جمله مصوبات این جلسه بود که در سال جاری اقدامات و برنامه‌ها بر اساس آن انجام می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه