English

پخش نماهنگ‌های نیایش‌خوانی کنگره «مواهب» از رسانه ملی

نماهنگ‌های پنجمین کنگره شعر نیایش «مواهب» که تلفیقی از شعرخوانی برگزیدگان ادوار گذشته این کنگره است، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در شبکه‌های سراسری سیما روی آنتن می‌رود.

پخش نماهنگ‌های نیایش‌خوانی کنگره «مواهب» از رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری موج قم، این سری نماهنگ‌ها از جمله فعالیت‌های رسانه‌ای پنجمین کنگره شعر نیایش «مواهب» است که فراخوان آن همه ساله هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان توسط حوزه هنری قم منتشر می‌شود. این سری محصولات تصویری کنگره شامل 22 نماهنگ است که همه روزه و در یام ماه مبارک رمضان از از شبکه یک و شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهند شد.

آقایان رضا خورشیدی فرد، رضا یزدانی، محمد میرزایی بازرگانی، سعید مبشر، سید محمد مهدی شفیعی، حسین عباس‌پور، احمدجواد نوآبادی، محمدحسین مهدویان و خانم‌ها زهرا نظری، مرضیه سادات یثربی، عاطفه جوشقانیان، سمانه خلف زاده و راضیه مظفری شاعرانی هستند که در این نماهنگ‌ها به شعرخوانی با مضامین دعاهای ابوحمزه ثمالی، مناجات شعبانیه، دعای عرفه و دعای افتتاح می‌پردازند.

همچنین در این ویدئوها شاهد تصاویری از خوشنویسی اشعار توسط استاد اصغر محمدی البرزی هستیم.  

پنجمین کنگره شعر نیایش مواهب با موضوع دعای مکارم الاخلاق فراخوان شده و شاعران تا 25 اردیبهشت ماه 1400 فرصت دارند تا آثار خود را با موضوع جشنواره به دبیرخانه آن ارسال نمایند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه