English

مشکل شهرداری قم در تامین منابع مالی با عدم پرداخت بدهی‌های دولت

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: عدم توجه دولت به این موضوع، شهرداری را در تأمین منابع مالی و درآمدی با مشکل جدی مواجه خواهد نمود.

مشکل شهرداری قم در تامین منابع مالی با عدم پرداخت بدهی‌های دولت

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد وحید نیا با اشاره به طلب شهرداری قم از دولت، اظهار داشت: در موضوع ماده ۲۳ قانون جرائم رانندگی دولت به شهرداری قم بدهی دارد و دولت بدهی خود را به شهرداری مطابق این قانون و سهمی که برای شهرداری در نظر گرفته را به‌صورت کامل پرداخت نکرده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم ظرفیت مقرر در  بند “واو “تبصره ۵ قانون بودجه کل کشور را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: علیرغم انجام شدن روند اداری لازم در این خصوص و تحویل به‌موقع اسناد، متأسفانه تاکنون اقدام خاصی در جهت تسهیل و بهره‌مندی کامل شهرداری از این ظرفیت قانونی توسط دولت انجام‌نشده است.

وی با گلایه‌مندی از تعهدات دولت در زمینه کرونا، تصریح کرد: در بحث کرونا علی‌رغم مصوباتی که در کمیسیون‌های اقتصادی دولت داشتیم، مقرر بود دولت برای دستگاه‌هایی که نقش به سزایی در مبارزه با کرونا داشتند سهمی از صندوق توسعه ملی داده شود یا تسهیلات ارزان‌قیمت داده شود که متأسفانه انجام‌نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی