English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

افتتاح ۱۸ پروژه آبفا همزمان با دهه مبارک فجر/ کرونا در میزان آب مصرفی مردم قم تاثیری نداشته است / حبس ۵ ساله در انتظار سارقان دریچه فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: همزمان با دهه فجر 18 پروژه با اعتباری بیش از 83 میلیارد تومان افتتاح و 6 پروژه کلنگ زنی با اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان انجام خواهند شد.

افتتاح 18 پروژه آبفا همزمان با دهه مبارک فجر/ کرونا در میزان آب مصرفی مردم قم تاثیری نداشته است / حبس 5 ساله در انتظار سارقان دریچه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی جان صادق پور در نشست خبری به مناسبت سی امین سالروز تاسیس شرکت‌های آب و فاضلاب که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار آب این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرداری در گذشته پشتوانه لازم برای رفع مشکلات آب و فاضلاب را نداشت در سال 69 قانون تاسیس شرکت‌های آبفا با پشتوانه فنی قوی و وابسته به وزارت نیرو تصویب شد.

وی با بیان اینکه کسی در استان قم از نبود آب گلایه نمی‌کند و بحث عمده در حوزه کیفیت آن است، عنوان کرد: باتوجه به افزایش سطح خدمات شرکت آب و فاضلاب، انتظارات مردم در این راستا نیز افزایش پیدا کرده و امروزه دیگر آبی که در سال‌های گذشته مصرف شده است قابل استفاده نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از سامانه جی آی اس و شیوه‌های نوین پرداخت قبوض به عنوان تحولات عظیم آبفا یادکرد و ادامه داد: در آواخر سال گذشته دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی یک پارچه شدند و تصمیم بر خدمت‌رسانی مشترک در این حوزه شد.

وی با اشاره به اینکه امروز 370 هزار انشعاب آب در قم داریم، مطرح کرد: طول شبکه و خطوط انتقال شهرها و روستاهای استان قم به هزار و 27 کیلومتر در بخش فاضلاب رسیده است.

صادق پور با بیان اینکه 4 واحد آزمایشگاهی در سطح استان قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: 28 نوع خدمت از طریق سامانه 122 آب و فاضلاب ارائه می‌شود و مشتریکن به راحتی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه 713  کیلومتر توسعه و بازسازی شبکه خطوط انتقال آب و 361 کیلومتر در حوزه خطوط انتقال فاضلاب انجام شده است، تصریح کرد: طی یک سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی بودیم که از نظر کیفی و کمی دارای اهمیت بسیار بالایی بودند که ازجمله آن‌ها می‌توان به افتتاح پروژه آب رسانی برای 17 روستای استان، شبکه فاضلاب پردیسان، احداث خط انتقال فاضلاب پردیسان، نصب و راه‌اندازی سیستم حفاظت هوشمند تاسیسات، بهسازی تسویه خانه شماره 2 آب در دودهک، احداث نیروگاه‌های خورشیدی، یکپارچه کردن قبوض شهری و روستایی، و ... اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: آب رسانی به کرمجگان و انتهای بخش کهک، حفر چاه در بخش خلجستان، احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه شکوهیه، بازسازی و نوسازی شبکه آب و فاضلاب استان در حدود 90 کیلومتر نیز ازجمله پروژه‌های در دست احداث طی سال جاری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه