English

ساماندهی صنعت چوب و مبلمان قم با انتقال واحدهای این صنف به شهرک ثامن

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: مسئولان برای ساماندهی صنعت چوب و مبلمان قم نسبت به اهمیت انتقال واحدهای این صنف به شهرک ثامن توجه ویژه داشتند.

ساماندهی صنعت چوب و مبلمان قم با انتقال واحدهای این صنف به شهرک ثامن

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم امروز در بیست و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قم که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: طی دو سال گذشته موضوع واگذاری زمین به شهرک های صنعتی قم تقریبا یک حاشیه هم نداشته و در واگذاری ها از اختیارهای استان استفاده و به یک معنا حداقل دریافتی نقدی با حداکثر باز پرداخت اعمال شده است.

وی با اشاره به مطالبات سرمایه‌گذاران در واگذاری زمین،تصریح کرد: سرعت‌بخشی به روند آماده‌سازی، حداقل دریافتی در تأمین زمین و حداکثر زمان برای بازپرداخت تسهیلات ازجمله مطالبات آن‌ها به شمار می‌رود.

غضنفری بیان کرد: برخی مشکلات در روند واگذاری زمین در هیئت‌مدیره شهرک‌های صنعتی استان مورد ارزیابی قرارگرفته است و مصوباتی دراین‌باره داریم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان برای ساماندهی صنعت چوب و مبلمان قم نسبت به اهمیت انتقال واحدهای این صنف به شهرک ثامن توجه ویژه داشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: شهرک‌های صنعتی تخصصی، ظرفیت مهمی در سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال هستند و انتقال واحدهای صنعت چوب به شهرک ثامن نقش مهمی در رفع مشکلات تولید دارد.

وی با بیان اینکه ماهیت شهرک صنعتی ثامن تخصصی است، بدان معنا که فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در آن ساماندهی شده و به‌صورت یکپارچه و زنجیروار متصل است، گفت: اگر وضعیت زمین در دو ماه مشخص شود و این واگذاری هر چه زودتر به اتمام برسد، تحولات خوبی در شهرک تخصصی ثامن اتفاق می‌افتد.

غضنفری بیان کرد: از شرکت شهرک‌های صنعتی انتظار می‌رود 80 قطعه آماده‌سازی شده را بر اساس نقشه به متقاضیان واگذار کنند و بانک‌های عامل نیز در پرداخت تسهیلات مشخص شود و تدابیر لازم را در پرداخت وام بیندیشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی قبلاً قطعات بالای 500 متر را به سرمایه‌گذاران واگذار کرده‌اند و امروز تعدادی از صنعتگران به دنبال قطعات کوچک هستند که در این خصوص قطعات 300 تا 500 متری می‌تواند بخشی از مشکلات صنعت را حل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه