English

معاون استانداری قم خبرداد؛

معرفی ۲۰ پروژه مرتبط با جهش تولید به بانک‌ها

معاون استانداری قم گفت: ۹ پروژه در بخش صنعت، ۷ پروژه میراث فرهنگی به همراه ۴ پروژه جهاد کشاورزی در رابطه با جهش تولید به بانک‌های قم معرفی‌شده ست.

معرفی 20 پروژه مرتبط با جهش تولید به بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد غضنفری در کارگروه اقتصاد مقاومتی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ۷۰۳ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای ویژه به ۲۷ پروژه حوزه جهش تولید پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: این ۲۷ پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای جذب این تسهیلات قرارداد عاملیت دستگاه‌های اجرایی با بانک‌ها در حال انجام است.

غضنفری اظهار داشت: پروژه‌های جهش تولید از پیشرفت قابل‌قبولی برخوردار هستند و در هر شرایطی باید تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در اردوگاه آیت‌الله بهاءالدینی، خاطرنشان کرد: سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی قم باید نسبت به اعطای مجوزهای بهره‌برداری اقدام کند.

وی در ادامه عنوان کرد: برغم تمدید ثبت‌نام متقاضیان بنگاه‌های به‌شدت آسیب‌دیده از کرونا تا پایان مردادماه برای جذب این تسهیلات اما همچنان استقبال قابل‌توجهی صورت نگرفته است.

غضنفری اضافه کرد: عدم جذابیت این تسهیلات مهم‌ترین عامل در استقبال نکردن اصناف قم از تسهیلات ویژه کرولایی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: ۷۳ میلیارد تومان در این رابطه به بانک‌ها معرفی‌شده که تاکنون فقط ۱۷ میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه