English

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم:

روز قدس نشانگر وحدت مسلمانان است

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) گفت: روز قدس نشانگر این است که مسلمانان همچون دانه‌های زنجیر به هم پیوسته‌اند و نباید اجازه دهند که دشمنان باسوء استفاده از تفاوت‌های مذهبی و نژادی تفرقه اندازی کرده و با کمک توطئه، اهداف شوم خود را پیش ببرند.

روز قدس نشانگر وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا موحد  جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: پیام امام خمینی در سال ۵۸ و ابتدای انقلاب که فرمودند روز قدس فقط روز فلسطین نیست و روز اسلام است اهمیت این روز را نشان می‌دهد.

موحد افزود: روز قدس روزی است که باید قوای خود را مجهز کنیم تا با تمام نیرو در برابر اجانب و استعمارگران ایستادگی کنیم و از تمام مظلومین جهان در برابر استکبار دفاع نماییم.

وی تاکید کرد: این روز، روز هشدار به قدرت های مستکبر به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیست  است و مسلمانان باید با حفظ مکتب شهید  سلیمانی و انشاالله نابودی رژیم صهیونیستی زمینه  ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم سازند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه امسال با وضعیت کرونا برنامه راهپیمایی هر ساله را نداریم گفت: سردادن گلبانگ ندای الله و اکبر بر پشت بام ها ، اجرای گروه های سرود سیار در سطح شهر و نمایش اهمیت روز قدس در فضای مجازی و از طریق شبکه های صداوسیما و در راس آن سخنرانی مقام معظم رهبری در روز جمعه را داریم که با تدابیر اندیشیده شده امت اسلام را راهنمایی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم امسال با تکیه بر فضای مجازی ، رسانه و صدا و سیما بتوانیم اهمیت روز قدس را بهتر و رساتر به گوش جهانیان برسانیم.

موحد در پایان گفت : خون شهید سلیمانی و شهدایی که تمام عمر و وقتشان را صرف اسلام کرده اند تحکیم کننده دین اسلام است و راه شهدا و مکتب سلیمانی را با قدرت ادامه خواهیم داد تا به هدف اصلی انقلاب که نابودی استعمارگران و آماده سازی زمینه ظهور است برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه