English

معاون استاندار قم خبرداد؛

اجرای مقدمات استقرار بیمارستان سیار هزار تخت‌خوابی

استاندار قم با تاکید بر اجرای مقدمات استقرار بیمارستان سیار ۱۰۰۰ تخت‌خوابی گفت: اقدام‌های لازم با همکاری نیروهای مسلح و دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است.

اجرای مقدمات استقرار بیمارستان سیار هزار تخت‌خوابی

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا را جزو اولویت‌های همه دستگاه دانست و بر ضرورت مشارکت مردم در این طرح تاکید کرد.

استاندار قم گفت: برای ثبت‌نام و مشارکت مردم در این طرح اطلاع‌رسانی ویژه‌ای صورت پذیرد و گزارش اقدام‌ها به‌صورت روزانه ارائه شود.

وی بابیان لزوم آمادگی همه‌جانبه و تعامل همه بخش‌های استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا ، افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت استان در اجرای اقدام‌های مقابله با بیماری کرونا، حفظ سلامت و امنیت اجتماعی شهروندان است.

وی با اشاره به لزوم تداوم پیگیری‌های ملی و استانی برای تامین منابع و امکانات موردنیاز مقابله با بیماری کرونا، بر لزوم نظارت دستگاه‌های امنیتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در تولید و توزیع اقلام بهداشتی تاکید کرد.

سرمست با تاکید بر فرهنگ‌سازی و مجاب کردن مردم به رعایت مسائل پیشگیرانه و اجرای قرنطینه خانگی گفت: رویکردها و برنامه‌ریزی‌ها در راستای عدم حضور مردم در مراکز تجمع و درنهایت شکستن زنجیره انتقال ویروس باشد.

استاندار قم با تاکید بر توزیع مناسب اقلام تولیدی خاطرنشان کرد: باید نقاط ضعف و کمبودهای اقلام بهداشتی احصا و تمهیدات لازم برای رفع آن اندیشیده شود.

وی بابیان تامین زیرساخت‌ها و اقدام‌های زیربنایی کنترل و مقابله یا شیوع کرونا در قم گفت: اهتمام مدیریت استان بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ملی در تامین منابع و امکانات به‌ویژه تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های نیمه‌کاره بود که در این شرایط بحرانی توفیقات و برکات خوبی نصیب استان شد.

سرمست بابیان این‌که باید نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری شود؛ گفت: تمهیدات لازم برای حمایت و پشتیبانی از بنیاد شهید در راستای تامین اقلام بهداشتی جانبازان شیمیایی و خانواده‌های ایثارگر پرخطر اندیشیده شود.

وی به لزوم پاسخگویی به افکار عمومی در زمینه تامین و توزیع اقلام بهداشتی استان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد و گفت: نیازهای استان با اولویت مراکز درمانی استان احصا و از ظرفیت ارزشمند نیروهای مردمی و خیرین در پشتیبانی و تامین اقلام موردنیاز استفاده شود.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم و ابلاغ بخشنامه خدمات الکترونیکی در دستگاه‌ها گفت: از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای اجرای دورکاری و شیفت‌بندی کارکنان استفاده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه