English

معاون استاندار قم:

فعالیت‌های اقتصادی و مالی در استان با برنامه منسجم باشد

معاون اقتصادی استاندار قم گفت: باید تمام فعالیت‌های اقتصادی و مالی در استان بر اساس راهبرد و برنامه منسجم باشد.

فعالیت‌های اقتصادی و مالی در استان با برنامه منسجم باشد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد غضنفری در جلسه پیگیری مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قم با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نمایندگان دولت که در این جلسات شرکت می‌کنند استفاده کرد، اظهار کرد: اجرایی شدن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان، منشا تحولات بسیاری دربحث ایجاد زیرساخت‌ها و صدور مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری است و حوزه تولید قم را متحول می‌کند.

وی افزود: اگر مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان توسط دستگاه‌های مرتبط به‌سرعت پیگیری و نتیجه آن ارائه شود،‌ با استفاده از فرصت حضور نماینده دولت در این جلسات می‌توان این طرح‌ها را در سطح ملی پیگیری و مشکلات آن را رفع کرد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در فرصت باقی‌مانده از سال‌جاری به بهترین نحو از منابع مالی اختصاص‌ یافته به قم استفاده کنند و برای سال آینده به دنبال جذب اعتبارات بیشتر برای سرعت بخشیدن به روند توسعه اقتصادی استان باشند.

غضنفری گفت: اگر اسناد و مدارک موردنیاز برای فعالیت‌های اقتصادی در استان به‌سرعت آماده شود،‌ امکان استفاده از منابع جذب نشده سایر استان‌ها برای قم نیز امکان‌پذیر است که در همین رابطه دستگاه‌های متولی باید اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

وی بیان کرد: فعالیت‌های اقتصادی و مالی دراستان باید بر اساس راهبرد و برنامه منسجم باشد و همه دستگاه‌های مرتبط باید مشخص کنند که برای سال آینده چه اهدافی را دنبال خواهند کرد.‌

معاون استاندار دربخش دیگری ازسخنان خود به وجود زیرساخت‌های لازم برای تبدیل پهنه صنعتی نیزار قم به شهرک صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: تبدیل‌شده پهنه صنعتی نیزار به شهرک صنعتی برای تشویق بیشتر بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری درآن و برخورداری فعالان اقتصادی از برخی امتیازات شهرک‌های صنعتی بسیار مؤثر است و این طرح بار مالی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه