English

استاندار قم:

نوسازی بافت فرسوده از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

استاندار قم گفت: نوسازی بافت فرسوده می‌تواند کارنامه خوبی برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایجاد کند و بانک‌ها نیز باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

نوسازی بافت فرسوده از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست استاندار قم در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم تشکیل گردید , اقدامات بنیاد مسکن را در جهت عمران و آبادانی روستاها , حضور چشمگیر در ستاد بازسازی و مناطق زلزله زده کرمانشاه , تلاش جهت خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه وخدمت رسانی به روستائیان عزیز را بسیار مثبت دانست.

استاندار قم گام‌های برداشته شده در راستای توسعه روستایی را مورد توجه قرارداد و با اشاره به مهاجرت معکوس به روستاها در استان قم گفت: این امر یک اتفاق بسیار خوب است و باید برای آن برنامه داشته باشیم تا اختلاف فرهنگی و مباحث اجتماعی را به حداقل برسانیم.

وی واگذاری زمین در روستاهای نزدیک که قابلیت توسعه را دارند مناسب دانست و گفت: بنیاد طرح مورد نظر خود را ارائه دهد تا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و تصمیمات مناسب اتخاذ گردد. ایشان توسعه فضاهای کارگاهی و گردشگری در بخش های روستایی را ضروری دانست.

دکتر سرمست بافت فرسوده قم را از دیگر اولویت‌های بنیاد مسکن استان قم دانست و گفت نوسازی بافت فرسوده کارنامه بسیار خوبی برای این نهاد خواهد بود و در این راستا از بانک‌های استان قم انتظار داریم همکاری بیشتری داشته باشند.

ایشان همچنین ساخت مسکن را در بافت‌های فرسوده با توجه به وجود امکانات زیر بنایی, دارای اولویت دانست و گفت : از این طریق می‌توان کمبود مسکن را جبران کرد و از تحمیل هزینه‌های مالی زیاد بر دولت و حاشیه نشینی جلوگیری کرد.

استاندار قم ساخت مسکن در شهر قم را بسیار مهم دانست و گفت: استان قم یک استان ویژه است و می بایست زمین مناسب جهت ساخت و ساز در اختیار بنیاد قرار داده شود و بنده نیز این موضوع را به صورت ویژه از طریق دولت پیگیری می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه