English

معاون استاندار:

پروژه‌های اقتصاد مقاومتی رسالت ذاتی دستگاه‌های اجرایی است

معاون استاندار قم گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بدلیل اهمیت بالایی که دارند جزو وظایف ذاتی و اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی هستند.

پروژه‌های اقتصاد مقاومتی رسالت ذاتی دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد غضنفری روز سه شنبه در جلسه کارگروه تولید و اشتغال با اشاره به محورهای فعالیت‌های اقتصادی دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: محور اصلی این فعالیت‌ها اقتصاد مقاومتی است اما این به معنی فراموشی برنامه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی نیست.

وی ادامه داد: هیچ گونه اعتباری برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به استان اختصاص پیدا نمیکند بلکه مهم‌ترین مساله در این بین اولویتبندی در اجرای پروژه‌های عمرانی، تولیدی و اشتغال‌زایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم اضافه کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باید بر محور وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی شود.

غضنفری بیان کرد: برغم اینکه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سال جاری سه ماه با تاخیر به استان ابلاغ شد اما پیشرفت‌های انجام شده در پیشبرد این طرح‌ها معقول و منطقی است.

وی گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باید در زمان بندی مشخص شده محقق شوند، عقب ماندن از برنامه زمانبندی قابل قبول نخواهد بود.

وی عنوان کرد: دبیرخانه کارگروه اقتصاد مقاومتی محل بررسی و رفع مشکلات برنامه‌های عملیاتی پروژه‌های ابلاغ شده بوده و باید دستگاه‌های اجرایی در تنظیم برنامه‌های خود ارتباط لازم را با دبیرخانه داشته باشند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از جمله وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی با اولویت‌های ویژه است، تصور اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی خارج از وظایف ذاتی دستگاه‌ها باشد اشتباه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در پایان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به معطل ماندن برخی پرونده‌های اشتغال آفرینی در سطح بانک‌های استان مستندات قابل قبولی ارائه دهند.

در جلسه کارگروه تولید و اشتغال استان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم برگزار شد آخرین روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ابلاغی و موانع و مشکلات پیشبرد برنامه‌های مشخص شده بررسی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه