English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به دنبال رونق بخشی به تولید و اشتغال باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم طی سخنانی با اشاره به اهداف کاری این کارگروه اظهار کرد: رونق بخشی به تولید و اشتغال دو راهبرد مهمی است که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال تحقق آن می باشد.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به دنبال رونق بخشی به تولید و اشتغال باشد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اهداف کاری این کارگروه اظهار کرد: رونق بخشی به تولید و اشتغال دو راهبرد مهمی است که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال تحقق آن می باشد.

وی این دو هدف را رویکرد اصلی دولت، مطالبه مهم مقام معظم رهبری و خواسته مردم عنوان و خاطرنشان کرد: رسیدن به این هدف بزرگ، نیازمند تلاش و همدلی همگانی است.

مهرداد غضنفری امرایی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در زمینه رونق کسب و کار و رفع موانع تولید گفت: به وضع موجود قانع نبوده و برای نیل به وضع مطلوب و مورد رضایت مردم و سرمایه گذاران تلاش می کنیم.

پرداخت 380 میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و کشاورزی استان قم

وی با ارائه گزارشی از آمار تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات خاص تسهیل و رونق تولید و سایر منابع بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع 380 میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و کشاورزی استان قم پرداخت شده است و ما به دنبال تک رقمی شدن رتبه استان در این بخش هستیم.

معاون استاندار قم با تقدیر از همکاری بانک های دست اندرکار اعطای تسهیلات رونق تولید، از ارزیابی عملکرد بانک ها در این زمینه خبر داد و گفت: انتظار ما این است که بانک های استان، با سرعت و جدیت بیشتری روند بررسی و پرداخت تسهیلات معرفی شده را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه