English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان خبر داد

تصویب رونق کسب و کار در ۳۹ منطقه صنعتی و خدماتی هرمزگان

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: 39 منطقه با مساحتی بالغ بر یک هزار و 132 هکتار پهنه صنعتی و خدماتی در سطح استان هرمزگان جهت رونق کسب و کار ، افزایش تولید و اشتغالزایی به تصویب رسید.

تصویب رونق کسب و کار در  39 منطقه صنعتی و خدماتی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، رضا مدرس با بیان اینکه این مصوبه در پنجمین نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان هرمزگان به تصویب رسیده گفت: این مناطق شامل هفت نقطه در شهرستان پارسیان، 9 نقطه در شهرستان بندرلنگه، سه نقطه در شهرستان بندرعباس، یک نقطه در شهرستان رودان، دو نقطه در شهرستان جاسک، شش نقطه در شهرستان میناب و دو نقطه در شهرستان بشاگرد است.

مدرس تصریح کرد: این مصوبه می‏ تواند در رونق کسب و کار، افزایش تولید، سهم اشتغالزایی و استقرار کاربری‌های صنعتی و خدماتی در مقیاس کارگاه‌های کوچک و متوسط در سطح استان نقش اساسی و بسزایی داشته باشد.

به گفته وی؛ ساز و کار اجرایی این مصوبه مشخص و در جلسه آتی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی مطرح می شود.

وی اظهار داشت: همچنین در این نشست 25 پرونده مربوط به طرح‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و تولیدی که از طرف دستگاه‌های متولی شامل سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل راه و شهرسازی به دبیرخانه کارگروه احاله شده بود، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه