English

استاندار قم:

تمرکز بانک ها به رونق تولید و اشتغال معطوف شود

استاندار قم با اشاره به خدمات بانک ها در زمینه ارائه تسهیلات اظهار داشت: تمرکز بانک ها و موسسات مالی بایستی به رونق تولید و اشتغال معطوف شود.

تمرکز بانک ها به رونق تولید و اشتغال معطوف شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در دیدار با مدیر و کارکنان مؤسسه مالی و اعتباری کوثر، با اشاره به اقدامات بانک ها در زمینه ی جذب منابع مالی مردم گفت: بایستی در سطح بنگاه های خرد و متوسط، به صورت مشخص اعتباراتی تخصیص داده شود.

وی با تاکید بر توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه و کمک به ایجاد اشتغال برای ایشان گفت: با تقویت اقتصاد خرد بهتر می توان تولید و را مترقی نموده و در زمینه ی اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداشت.

ارتقای تولید و اشتغال استان را مهمترین وظیفه ی بانک ها و موسسات مالی

سید مهدی صادقی ارتقاء تولید و اشتغال استان را مهمترین وظیفه ی بانک ها و موسسات مالی دانست.

وی با اشاره به خدمات موسسه مالی اعتباری کوثر در استان قم در زمینه ی تسهیلات قرض الحسنه خاطرنشان کرد: امیدواریم تمرکز این خدمات به تولید و اشتغال معطوف شود.

صادقی مشکل بافت فرسوده قم را نیز مورد توجه قرار داد و با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای محله های قدیمی و حاشیه ای شهر قم اظهار داشت: موسسه  اعتباری کوثر می تواند در این زمینه سرمایه گذاری نماید.

استاندار قم در ادامه دغدغه مندی مراجع عظام تقلید نسبت به مسائل شرعی تسهیلات بانکی اظهار داشت: بایستی زمینه سازی برای تحقق خواسته های آیات عظام صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه