English

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قم:

حمایت شرکت شهرک های صنعتی قم از اقدامات حمایتی از واحد های تولیدی

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از اقدامات ستاد مدیریت بحران استان و سازمان آتش نشانی قم در راستای خدمت رسانی به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان تقدیر کرد.

حمایت شرکت شهرک های صنعتی قم از اقدامات حمایتی از واحد های تولیدی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قم در نشست مشترک ستاد مدیریت بحران استان و سازمان آتش نشانی قم که در آستانه روز بزرگداشت حمایت از صنایع کوچک برگزار شد با اعلام این خبر اظهارداشت: این شرکت از کلیه اقدامات و برنامه هایی که در راستای ارائه خدمات و رفع مشکلات واحدهای صنعتی باشد حمایت و پشتیبانی می کند.

وی با اشاره به حضور متعدد عوامل آتش نشانی قم در زمانهای بحرانی در شهرک های صنعتی قم گفت: خوشبختانه تعامل سازمان آتش نشانی قم با شهرک های صنعتی استان بسیار مناسب بوده و ما قدردان تلاش ها و خدمات این سازمان به واحدهای صنعتی هستیم.

امیر طیبی نژاد با بیان اینکه هر واحد تولیدی و صنعتی سرمایه ای از داراییهای نظام و کشور است افزود: تمام دستگاه ها و مسوولان کشور بدنبال فعال نگهداشتن واحدهای صنعتی برای حفظ حتی یک فرصت شغلی هستند و برای این مهم از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند لذا نمی توانند نسبت به ایمنی همین واحدها که می تواند با یک بی احتیاطی کوچک از بین برود بی تفاوت باشند.

وی تلاش دستگاه های مربوطه برای ارتقاء سطح ایمنی و افزایش توانمندیهای واحدهای تولیدی برای پیشگیری و مقابله با حوادث و بخصوص حریق را خواستار شد و بیان داشت: پیشگیری، آموزش، ایجاد زیرساختها در شهرک های صنعتی، ایجاد زیرساخت ها در واحدهای تولیدی، ایجاد و تجهییز ایستگاه های آتش نشانی شهرک های صنعتی از مهمترین اقدامات در این زمینه است که همواره مورد تایید و تاکید ما قرار گرفت هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم با تاکید براینکه این شرکت هیچ گاه برای افزایش سطح ایمنی و حفظ آرامش لازم برای واحدهای صنعتی توقف نکرده تصریح کرد: با تمام تلاش های صورت گرفته باید قبول کنیم که منابع در اختیار شرکت شهرک های صنعتی بسیار محدود است و با این میزان منابع نمی توان پاسخگوی نیازها بود و مسوولان استان بایستی به کمک و حمایت شهرک های صنعتی بیایند.

محسن اروجی مدیر کل مدیریت بحران استان قم نیز در این نشست بر ضرورت نگاه حمایتی همه دستگاه های استان قم بر رفع نیاز شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی بعنوان سرمایه های کشور تاکید و خواستار امضاء تفاهم نامه ای برای ارتقاء سطح همکاریهای دستگاه های متولی در این زمینه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه