English

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم:

نظارت شرکت شهرک های صنعتی قم بر راه اندازی و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از نظارت دقیق این شرکت بر راه اندازی، افزایش تولید و اشتغال واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات طرح رونق تولید خبر داد.

نظارت شرکت شهرک های صنعتی قم بر راه اندازی و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم در نشست اعضاء شرکت خدماتی شهرک صنعتی شکوهیه طی سخنانی اظهارداشت: براساس دستور العمل طرح رونق تولید این شرکت نظارت دقیقی بر تکمیل، راه اندازی و یا افزایش تولید و اشتغال واحدهای دریافت کننده تسهیلات دارد.

وی افزود: بر همین اساس کارشناسان و نمایندگان شرکت شهرک های صنعتی استان طی بازدید های دوره ای از کلیه واحدهای مذکور بازدید و روند فعالیت آنها را بررسی می کنند.

امیر طیبی نژاد تصریح کرد: خوشبختانه تسهیلات ارائه شده توانسته است در رفع مشکلات، کمک به ادامه فعالیت، توسعه کار و یا تثبیت وضعیت موجود واحدهای صنعتی نقشی مهم ایفا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در بازدیدهای صورت گرفته نسبت به شناسایی بنگاه های تولیدی کوچک ومتوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی که بدلیل مشکلات نقدینگی دچار وقفه ویا کاهش فعالیت شده اند، اقدام و اقدامات لازم در این زمینه صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ما بعنوان بخشی از دستگاه های خدمت رسان به خانواده تولید و صنعت استان گفت: تمام تلاش ما این است که ظرفیت تخصصی، نیروی انسانی و امکانات موجود خود را در حمایت و تقویت فعالان صنعت استان بکار گیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه