English

امسال هیچ کاری مهم‌تر از تلاش برای تولید و اشتغال نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: در سال جدید هیچ کاری مهم‌تر از تلاش برای تولید و اشتغال در راستای تحقق نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در استان نداریم.

امسال هیچ کاری مهم‌تر از تلاش برای تولید و اشتغال نیست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا رحیمی در جلسه بررسی نحوه تلفیق اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای بانک‌های استان برگزار شد افزود: وظیفه همه مدیران تلاش در راستای تولید و اشتغال در جهت تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: جذب سرمایه و مشوق‌های سرمایه‌گذاری در استان مهم‌ترین اولویت‌ها در استان است که مسئولین بانک‌ها در این زمینه وظیفه بسیار مهمی را به عهده‌دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان مبلغ 200میلیارد ریال کمک‌های فنی اعتباری به‌عنوان مشوق سرمایه‌گذاری به استان تخصیص‌یافته که به‌عنوان یارانه و در قالب اوراق خزانه در اختیار بانک‌های عامل قرار خواهد گرفت.

در این جلسه 200 میلیارد ریال کمک‌های فنی اعتباری برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کمک به تولید در استان در اختیار بانک‌های استان قرار گرفت که بانک‌ها موظف شدند از محل منابع داخلی خود  این رقم را تا دو هزار میلیارد ریال افزایش دهند.

در پایان سهم پرداختی تسهیلات توسط بانک‌ها اعلام گردید و مقرر شد تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری جذب کمک‌های فنی اعتباری استان در قالب پرداخت تسهیلات به طرح‌های بزرگ اقتصادی از محل منابع داخلی بانک‌ها با لحاظ تخفیف در سود سالانه تسهیلات اعمال گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه