English

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم خبرداد:

تشویق ۸ میلیاردی واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی قم

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از تشویق 8 میلیارد ریالی واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی مشارکت کننده در طرح تابستانه توسط شرکت توزیع برق استان در سال 95 خبر داد.

تشویق 8 میلیاردی واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم با اعلام این خبر اظهارداشت: طی تفاهم نامه ایی که فی مابین وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت نیرو منعقد گردیده، واحدهای تولیدی و صنعتی که برنامه تعطیلی سالانه و یا تعمیرات خود را در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور قرار دهند و یا از ساعت 12 تا 16 هر روز بار مصرفی خود را کاهش دهند مشمول تشویق می شوند.

وی افزود: در همین راستا اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم صورت گرفت به گونه ایی که در سال 95 تعداد  65 واحد تولیدی و خدماتی و مصرف کننده عمده برق در سطح شهرک های صنعتی استان قم در این طرح شرکت کردند.

امیر طیبی نژاد همکاری و همیاری سرمایه گذاران با این طرح را مورد تقدیر قرار داد و بیان داشت: این تعداد مصرف کننده عمده برق بالغ بر 8  میلیارد ریال از تسهیلات و تشویقات مربوطه استفاده کردند.

وی در پایان با تقدیر از تولید کنندگان و سرمایه گذاران در استان بخصوص واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی قم گفت: سال 94 میزان تشویقی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان که در این طرح مشارکت کردن 4 میلیارد بود که در سال 95 شاهد رشد صددرصدی آن هستیم.

طیبی نژاد در ادامه از متقاضیان بهره مندی از تخفیفات این طرح خواست با مراجعه به شرکت توزیع برق قم نسبت به انعقاد تفاهم نامه لازم اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه