English

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد:

ورود اولیـن تاکسـی اتومـاتیک آریـو به نـاوگان تاکسیرانی قم

مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ورود نخستین تاکسی آریو به ناوگان تاکسی شهری قم خبر داد.

ورود اولیـن تاکسـی اتومـاتیک آریـو به نـاوگان تاکسیرانی قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت تعویض تاکسی‌های فرسوده، اظهار کرد: تاکسی‌های فرسوده علاوه بر افزایش آلودگی هوا برای صاحبان آنها افزایش مصرف سوخت را به همراه دارد.

وی از ورود نخستین تاکسی آریو به ناوگان تاکسیرانی شهری قم در راستای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد و افزود: تاکسی‌های مدل 86 به پایین مشمول این طرح می‌شوند و برای ثبت‌نام می‌توانند به سازمان تاکسیرانی قم واقع در میدان 72 تن ابتدای جاده کوه سفید مراجعه کنند.

مرتضی عزتی خاطرنشان کرد: خودرو آریو دنده اتوماتیک حدود 52 میلیون تومان و دنده دستی 47 میلیون تومان است و متقاضیان باید 6 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و هنگام تحویل مبلغ 8 تا 9 میلیون تومان بپردازند.

وی با بیان اینکه وام‌هایی از سوی شرکت سایپا به صورت 48 ماهه و با سود 16 درصد به متقاضیان تعلق می‌گیرد، گفت: 32 میلیون تومان وام برای خودرو دنده اتوماتیک و 25 میلیون تومان تسهیلات برای تاکسی آریو دنده‌ دستی در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت www.taxiholding.ir بخش نوسازی زیر مجموعه تاکسی شهری مراجعه کنند.

عزتی با اشاره به آغاز نوسازی ناوگان تاکسیرانی از بهمن سال 94 گفت: هزار و 124 تاکسی از سال 95 تاکنون نوسازی شده است، تمام تاکسی‌های فرسوده 85 به پایین باید تا 15 تیر ماه امسال برای ثبت‌نام به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند بنابراین لازم است در اسرع وقت ثبت‌نام خود را انجام دهند در غیر این صورت عواقب آن بر عهده خود شخص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه