English

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اعلام کرد:

پیش‌بینی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت احداث پایانه جنوبی شهر قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: برای آغاز عملیات اجرایی پایانه جنوبی شهر قم 20 میلیارد ریال در منابع شهرداری قم پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 20 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث پایانه جنوبی شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی صورت گرفته برای احداث پایانه مسافربری جنوبی شهر قم، اظهار کرد: در اعتبارات امسال شهرداری قم اعتباری برای آغاز عملیات عمرانی و اجرایی مرتبط با پایانه جنوبی قم پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای احداث پایانه جنوبی 20 میلیارد ریال توسط شهرداری قم پیش بینی شده است، افزود: برای آغاز عملیات اجرایی پایانه جنوبی مقدماتی نیاز است و نقشه برداری انجام شده و به اداره کل حمل و نقل و ترافیک ارائه شده است.

ابوالفضل مستقیمی با اشاره به مکاتبات انجام شده با سازمان‌های مختلف برای رفع مشکلات مربوط به این پروژه، بیان کرد: یکی از مسائلی که در خصوص پایانه جنوبی اهمیت دارد بحث مرتبط با زمین آن است که اداره کل منابع طبیعی باید تاییدات لازم در خصوص آن را ارائه کند.

وی با تاکید بر انجام مکاتبات صورت گرفته برای پیگیری امور مرتبط با تحویل زمینه،خاطر نشان کرد: مکاتبات لازم انجام شده و منتظر پاسخ اداره منابع طبیعی برای تحویل زمین هستیم تا بتوانیم عملیات اجرایی پروژه را آغاز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه