English

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد:

اختصاص ۳۵ میلیارد ریال جهت تملکات پایانه مسافربری ولیعصر(عج) قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در اعتبارات امسال شهرداری قم 35 میلیارد ریال برای تملکات پایانه مسافربری ولیعصر(عج) پیش‌بینی شده که امور مرتبط با آن توسط شهرداری منطقه پنج پیگیری می‌شود.

اختصاص 35 میلیارد ریال جهت تملکات پایانه مسافربری ولیعصر(عج) قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای توسعه و بهسازی پایانه‌های مسافربری شهر قم، اظهار کرد: ایجاد پایانه‌های جدید و بهسازی پایانه‌های موجود شهر یکی از مسائلی است که با انجام آن از سردرگمی مسافران در شهر و به تبع آن سفرهای بیهوده درون شهری کاسته می‌شود.

وی از جمله برنامه های در دست اقدام سازمان ، احداث پایانه جدید در میدان ولیعصر(عج) عنوان کرد و افزود: پایانه ولیعصر(عج) یکی از محورهای مهم تردد شهری است که علاوه بر ایام معمول در ایام خاص می‌تواند محل تبادل مسافران مسجد مقدس جمکران و همچنین نقطه تلاقی برای سفرهای درون شهری و برون شهری به وسیله مترو باشد.

ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث پایانه ولیعصر(عج)، بیان کرد: یکی از مشکلات احداث این پایانه ،موضوع تملکات و معارضین است که امسال اعتبار ویژه‌ای در این زمینه پیش بینی شده است.

وی  با اشاره به آغاز روند مرتبط با احداث پایانه ولیعصر(عج)، گفت: در اعتبارات امسال شهرداری قم 35 میلیارد ریال برای تملکات پایانه ولیعصر(عج) پیش‌بینی شده که امور مرتبط با آن توسط شهرداری منطقه پنج پیگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بیان کرد: در صورت انجام تملکات و تحویل زمین به سازمان، عملیات احداث پایانه مسافربری ولیعصر(عج) آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه